2013. május 6., hétfő

3.rész

 'Olíviának!' Ez volt ráírva.
Kinyitottam az össze hajtott papírt. Egyből felismertem. Ez volt az elveszett fele a papírnak. Végül elolvastam mit írtak a levélben.
  'Kérlek hívj fel itt a számom!' A telefonszám után pedig: ''Harry Styles!:)'
Ez csak egy vicc! Most csak álmodom, igaz? Tuti, hogy nem hívom fel! Szerintem csak szórakoznak vele, bár lelkem mélyén volt egy olyan érzésem, hogy talán mégis felkelene hívni azt a bizonyos számot hátha nem tréfa. Nem! Nem hívom fel! A levelet összehajtottam és betettem a táskámba. Kimentem a konyhába és a hűtőből kiszedtem a tejet. Becsuktam a hűtő ajtaját, elindultam a szekrény felé, kivettem egy poharat és bele öntöttem a tejet addig amíg majdnem kifolyt a pohárból. Gyorsan megittam és visszatettem a hűtőbe a tejet. Egyszer csak apa jelent meg.
 - Hát te fent vagy?
 - Nem ez csak a szellemem. - szórakoztam apával.
 - Mit kérsz ebédre? - kérdezte apa, a poénomra nem reagálva.
 - Valami tészta legyen.
 - Oké. Pesztós?
 - Jó! - vágtam rá és kiakartam menni, de!
 - Maradj itt! - szólt rám apa - Mesélj a tegnapi koncertről!
 - Tök jó volt, a fiúk annyira jók voltak. A szomszédod ráadásul nem csak a fiúkhoz vitt, hanem a színpadra is felvitt minket ami csodás volt. Végül a fiúkkal a találkozás volt a legjobb! - erről eszembe jutott a levél, de lapoztam is tovább. Apára figyeltem.
 - Az jó! Hogy ment a beszéd?
 - Jól mintha anyanyelvemen beszéltem volna.
Kimentem a konyhából, hogy felöltözzek. Egy farmer és egy fehér pólót vettem föl és arra pedig a korzettet. Mire vissza mentem kész volt a pesztós tészta. Fini volt! Délután még megnéztünk pár nevezetességet Németországban és este haza érve rendeltünk egy pizzát. Megettük végül mindenki lefeküdt aludni.

 3 nappal később

 Haza érve Németországból, nagyon fáradtan elkezdtem kipakolni anyának a cuccokat, hogy tudjon mosni. Pakolás közben megtaláltam a cetlit. Ha minden igaz fiúk még Németországban vannak szóval ha szívatni akarnak csak nem fognak itt megtalálni. Pénz is van a telefonomon szóval egy próbát megér. Beírtam a számot. Gyorsan megnyomtam a hívás gombot, hogy meg ne gondoljam magam és elkezdett csörögni. Három csöngés után valaki beleszólt.
 - Halló! - nem bírtam megszólalni a félelemtől - Ki az? - angolul beszélt. - Ha hóóó - gyorsan kinyomtam és eldobtam a telefonomat a kanapémra. Szívem hevesen dobogott. Ismerős volt a hang bár nem tudtam volna megmondani ki volt az. Végül levittem a szennyesemet anyának. Fogtam egy almát és fölmentem vele, közben elkezdtem enni.

Harry szemszöge

 A koncert szuper volt! Nagyon élveztem és ahogy a többieken láttam nekik is tetszett a közönség. Végül lementünk a színpadról és elment mindenki az öltözőjébe. Levettem a pólómat és magamat néztem a tükörben. Egyszer csak meghallottam egy ismerős hangot.
 - Várj Niall! - a kajás srác volt. Ő hozta nekünk a kaját és mondta, hogy foghozni két lányt hátra. Kimentem, mert jobb túl lenni rajta. Nem érdekelt, hogy nem volt rajtam póló, ezeknek a lányoknak most szerencséjük lesz! Amikor megláttam őket Niall épp a pasassal beszélgetett. Kerestem a két lányt végül egy csodálkozó szempárral találkoztam. Csak mosolyogtam. A lány elég csinosan öltözött, csak kár, hogy bő ing volt rajta. Niall zökkentette ki a csodálkozásából egy öleléssel. Kibújt az ölelésből és ezt kérdezte tőle:
 - Hú mi van rajtad? - kíváncsian értem oda. A lány zavarba jött erre a kérdésre. Biztos érzékenyen érintette.
 - Ööö - kereste a szavakat - hát gerinc ferdülésem van és egy műanyagot kell hordanom, hogy megjavuljon a hátam. - magyarázta. Megkopogtattam a hátát. Csak poénnak gondoltam. Megfordult, végül rám nézett és ekkor jött rá, hogy én voltam. Mérgesen nézet rám és egy kis csalódottságot is láttam az arcán.
 - Bocs csak megbizonyosodtam róla. - próbáltam magamat kimagyarázni.
 - Semmi csak ne csináld ezt, mert minket nagyon zavar.
 - Oké. - jegyeztem föl hátha több ilyen rajongónk van.
 - Tényleg ezt alá írnátok nekünk? - vett elő egy lapot egy másik lány gondolom a testvére, mert nagyon hasonlított rá. Eddig őt nem is vettem észre.
 - Mit kell alá írni? - jött Zayn Perrievel.
 - Ezt! - nyújtotta Zaynnek a lapot és a tollat, de én kikaptam a kezéből alá írtam és vittem el Louisnak és Liamnek.
 - Csak Louisnak viszi meg Liamnek. - magyarázta nekik Zayn.
Többet nem hallottam a beszélgetésből. Benyitottam Louishoz.
 - Louis itt vannak a csajok akiket a kajás pasi ígért, hogy hozz és az egyikük nagyon dögös. Amúgy itt a papírt írd alá.
 - Kösz. - gyorsan alá írta - Szóval dögös! Na ezt meg kell nézem.
 - Várj! - állítottam meg - Kérlek ne csodálkozz rajta.
 - Miért csodálkoznék?
 - Hát első: valami műanyag cuccot kell hordania, mert gerinc ferdülése van. Második: kicsit kisebb nálam.
 - Nem baj várj! - letépte a papírnak a másik felét és ráírta a számomat.
 - Te meg vagy húzatva?
 - Nem! Csempészd be a zsebébe!
 - De nincs is zsebe!
 - Táskája?
 - A testvérének van.
 - Hogy hívják?
 - Nem tudom.
 - Kint kiderítjük.
Liam jött be hozzánk.
 - Liam írd ezt alá!
 - Itt van a kajás hapsinak a szomszédjai? - írta alá a papírt.
 - Ja - válaszolt Louis - Harry szerint dögös az egyik. - Erre csak egy grimaszt vágtam és indultam kifelé. Liamnek még elmagyaráztam mi van A lánynak a hátával és, hogy ne lepődjön meg. Vissza értünk Zayn, Niall is alá írta a lapot, Perrienek meg újat kellet adni. Csináltunk képet is a lányokkal külön, külön végül egy nagy csoport képet is. Olívia - mint később kiderült, hogy így hívják - megkérdezte, hogy felteheti-e közösségi oldalakra a képeket. Igennel válaszoltunk és meg is kértük, hogy jelöljön be rajta minket, mert akkor bekövetjük őket. Mikor elment telefonálni, mert valaki hívta őt gyorsan ráírtam a cetlire a nevét és bele süllyesztettem a testvérének a táskájába. Nem vette észre szerencsére. Olivia vissza jött és szomorúan közölte mindenkinek a rossz hírt, hogy haza kell menniük. Mindenki vissza ment az öltözőjébe amikor Oliviáék elindultak. A tükörben megint magamat néztem. Olivián gondolkoztam. Gyönyörű barna szemei voltak. Sajnáltam őt, hogy azt a műanyagot kell hordania. Kíváncsi vagyok mi lehet a neve annak a cuccnak a hátán. Louis zavarta meg a gondolat menetemet.
 - Szia! Hogy ment a telefonszám becsempészése?
 - Jól.
 - Nem tudtam, hogy a kicsik is bejönnek! - kezdett el rajtam gúnyolódni.
 - Én se tudtam eddig. - sóhajtottam.
 - Hé haver neked tényleg bejön!
 - Ja. Remélem összejön ez a telefonszámos terv.
 - Össze kell jönnie. - biztatott.
 - Amúgy nem tudod, hogy hívják azt a cuccot a hátán.
 - Nem de neten utána nézhetünk. - ajánlotta föl az ötletet.
 - Oké.


Másnap reggel

Reggel láttam, hogy valaki megjelölt a hozzá szólásában. Olivia volt az. Gyorsan bekövettem twitteren és instagramon is. A képeit is megnéztem és a közös képünkhöz hozzá szóltam:
                                   "Megtaláltad a cetlit? :D"
                                   "Milyen cetlit? :D"
Írt vissza. Válaszul ezt írtam neki:
                                  "Csak keres! ;)"
Olivia nagy hatással lehetett rám, mivel használhatatlan voltam a próbákon és mindig elbambultam. Vártam már Olivia hívását, Lou avval nyugtatott, hogy rajongó biztos csak fél. 3 nap múlva felhívott valaki. Külföldi volt a szám.
 - Halló! - vettem fel a telefont - Ki az? - senki sem szólalt meg - Ha hóóó - erre kinyomta. - Paul - üvöltöttem el magamat.
 - Mindjárt megyek! - szólt lentről a hang. Két perc múlva fent is volt.
 - Mi az Hazza? - kérdezte.
 - Valaki felhívott lekeresnéd honnan jött a hívás?
 - Persze add a telefonod és estére meg is lesz.
 - Kösz. -dobtam oda neki.

 Este

 Este vacsinál Paul oda adta a telefonomat. A többiek kíváncsian néztek minket, de nem volt idejük megkérdezni mivel Paul már magyarázta is.
 - Nagy valószínűséggel rajongó volt. Magyarországról jött a hívás. Ha máskor is felhívna csak szólj és megkeresi a rendőrség személyesen.
 - Kösz. Majd szólok.
Paul elment. Én folytattam az evést és Olivia járt a fejemben és a gyönyörű barna szemei.
 - Oliviáék is Magyarországon laknak. - mondta Perrie.
 Elkezdtem fulladozni a szavai hallatán. Lehet, hogy ő volt?
 - Mi van Hazza? - kérdezte Zayn.
 - Harrynek bejön Olivia - magyarázta Louis - és ezek szerint Olivia hívta fel őt, mivel becsempésztük a testvérének a táskájába a telefonszámát.
Mindenki csodálkozott én meg még mindig fulladoztam.
 - Harry - szólalt meg Niall - el kellene menned Oliviához.
 - Miért? - lepődtem meg a kijelentésén.
 - Mert amióta találkoztál vele mindig elbambulsz és nem lehet veled dolgozni rendesen.
 - De hogy is srácok - teli szájjal magyaráztam nekik.
 - Nekem van egy ötletem - jelentette ki Perrie és Zaynnel elmentek föl a szobájukba.

Perrie

  A fiúknál voltam és náluk vacsiztam. Majd együtt megyünk vissza Londonba. Vacsi közben Paul oda adta Harrynek a telefonját. Csodálkozva néztünk rájuk, de Paul már elkezdte magyarázni még mi előtt megkérdezhettük volna.
 - Nagy valószínűséggel rajongó volt. Magyarországról jött a hívás. Ha máskor is felhívna csak szólj és megkeresi a rendőrség személyesen.
 -  Kösz. Majd szólok. - válaszolt Harry. Kicsivel később én is megszólaltam.
 - Oliviáék is Magyarországon laknak. - Harry erre a kijelentésre elkezdett fulladozni.
 - Mi van Hazza? - kérdezte tőle Zayn.
 - Harrynek bejön Olivia - válaszolt helyette Louis - és ezek szerint Olivia hívta fel őt, mivel becsempésztük a testvérének a táskájába a telefonszámát.
 Nagyon csodálkozott ezen mindenki, bár Harrynek szinte minden második lány bejön. Nem tudtam, hogy Harrynek a kicsik is bejönnek. Biztos ezért volt használhatatlan az utóbbi pár napban.
 - Harry elkelene menned Oliviához! - jelentette ki Niall.
 - Miért? - lepődött meg Hazza bár nem értetem miért.
  - Mert amióta találkoztál vele mindig elbambulsz és nem lehet veled dolgozni rendesen.
 - De hogy is srácok! - magyarázott teli szájjal.
 - Nekem van egy ötletem - jelentettem ki és Zaynnel felmentem a szobánkba.
Becsuktam az ajtót és gyorsan leültem a gép elé. Megnyitottam a googlet és elkezdtem keresgélni.
 - Mit csinálsz  Perrie? - kérdezte tőlem.
 - Keresek valamit. - válaszoltam neki.
 - De mit? - és ebben a pillanatban meg is találtam.
 - Ezt! - mutattam a képernyőre. Zayn csak a képernyőt bámulta és pár perc múlva rám nézett kérdőn.
 - És ez mi?
 - Hát Oliviának gerinc ferdülése van és mondta, hogy jár valami speciális tornára. Én meg megkerestem és arra gondoltam, hogy a Little Mix meg a One Direction segíthetne egy kis adómányal a Magyarországon élő gerinc ferdült gyerekeknek.
 - És mi okból? - most a képernyőt nézte.
 - Találtam egy hírt, hogy mostantól fizetniük kell azért a műanyagért és segíthetnénk a cégnek, hogy ... - Zayn megszakította a mondatomat.
 - Hogy Harry találkozzon Oliviával.
 - Okos és szép fiúm van! - jelentettem ki és a nyakába ugrottam. - És mikor indulunk?
 - Akár holnap? Ha jó nektek.
 - Szerintem jó.
 - Akkor hívom a lányokat!

2 megjegyzés:

  1. Végigizgultam az egész fejezetet. Nagyon jó lett. Elkéstem a megjegyzéssel de nem is érdekel:)
    Nina*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nina!:D
      Annyira örülök, hogy ennyire tetszik!:D Az nem baj ha késtél, az a jó hogy írtál!:D Nagyon köszönöm szépen!:3
      Rose King

      Törlés