2013. május 23., csütörtök

6.rész

 Sziasztok! Itt az új rész remélem tetszeni fog és nagyon várom a komenteket és a feliratkozókat!:D

 "Úristen erre mit válaszoljak?" - tettem föl magamban a kérdést. Nagyot nyeltem és még mindig a telefon számomat bámultam Harry telefonjában. Szóval tényleg az ő száma volt! Harry elhúzta a telefont előlem én meg felé fordítottam a fejemet.
 - Miért nem szóltál bele a telefonba? - kérdezte. Nagy levegőt vettem és próbáltam összetenni egy értelmes mondatot a fejemben.
 - Hát szerintem ezt te is tudod csak az én számból akarod hallani! - válaszoltam és megfogtam a gépemet meg a telefonomat, hogy elkerüljem a cikis helyzetet. Harry a csuklómnál fogva vissza rántott, de az ölébe ültetett. Szívem még ilyen gyorsan sosem vert. Csak pár ujjnyi távolság volt az arca és az én arcom között. A hajam mögé bújtam és úgy csücsültem az ölében. A hajamat a fülem mögé helyezte, hogy a szemébe nézek. Zöld szemei csak úgy virítottak és volt benne valami kicsi fény ami azt sugározta a tekintélyéről, hogy boldog. Rögtön elpirultam és elnevettem magamat. Ő is mosolygott rajtam és én ettől csak még vörösebb lettem. Ezt a pillanatot anya szakította félbe ahogy felküldött engem fürdeni.
 - Oli holnap suli kezd el a fürdést!
 - Oké anya mindjárt megyek! - lehajtottam a fejemet és a hajam kicsusszant a fülem mögül és ismét egy védő burkot alkotott az arcom előtt.
 - Olívia most azonnal!
 - Oké megyek! - vissza néztem Harryre és ő csak kérdőn nézet rám. Lefordítottam neki és elengedett fürdeni menni. Fölálltam és egyenesen föl sprinteltem a fürdőbe. Levettem a ruháimat gyorsan megnyitottam a vizet és amikor megfelelő hőmérsékletű volt akkor bemásztam a zuhanyba. Gyorsan megmosakodtam és kimásztam a zuhanyból. Gyorsan megtörülköztem és felvettem egy bugyit amiben aludni fogok. Odamentem a csaphoz és megengedtem a vizet a fog mosáshoz. Mikor azzal is végeztem felvettem a pizsama fölsőmet ami szerencsére leért nekem comb középig, így nem lehetett látni a bugyimat. Kimentem a fürdőből és egyenesen lementem anyához aki épp a sorozatát nézte. Harry és Louis is ott volt. Rájuk mosolyogtam majd anyától elköszöntem.
 - Jó éjt! - adtam neki egy puszit az arcára - Holnap hányra mész dolgozni?
 - Hatos leszek úgy hogy állítsd be az órádat, hogy elérd a buszodat és a lányoktól hozd ki a cuccodat, hogy ne ébreszd fel őket reggel.
 - Oké! - elindultam felfelé, de Louis megszólított így 360-as fordulatot vettem és vissza kérdeztem.
 - Mi az?
 - Most fekszel?
 - Aha.
 - És hányra mész holnap suliba? - kérdezte Harry.
 - Hát hatkor kellek majd majd megpróbállak nem felébreszteni benneteket.
 - Oké. Jó éjszakát! - köszönt el tőlem Louis. Harry felállt és megölelt, majd ő is jó éjszakát kívánt. Ez egy kicsit ciki volt nekem anya előtt, de nem nagyon foglalkoztam vele. Harry elengedett majd még jó éjszakát kívántam és felmentem a szobámba a cuccaimért. Bekopogtam az ajtón és mikor hallottam a kórust, hogy "gyere be" akkor be nyitottam.
 - Sziasztok nem fogok sokáig zavarni csak a cuccaimért jöttem és a holnapi ruhámért, hogy reggel ne keltselek fel benneteket.
 - Persze gyere csak! - mondta Jade - Segíthetünk a ruha választásban?
 - Ööö persze csak tudjátok, hogy nekem van az a műanyag ami miatt nincsenek olyan jó ruháim.
 - Nem baj - mondta Jesy és a szekrényem felé vette az irányt -, majd csak találunk valamit! - kinyitotta a szekrényemet én meg elmagyaráztam neki, hogy miket tudok felvenni és miket nem. Mindegyiket kivette és a lányokkal tanakodtak, hogy mi mihez megy. Én addig bepakoltam a táskámat és össze szedtem még a parfümömet meg az ajak balzsamomat. Mire készen lettek a lányok is össze válogattak pár ruhát nekem. Végül kiválasztottam az egyik szimpatikusat ami egy szürke pulcsiból amire rá volt írva, hogy New York és az én kedvenc pöttyös cica nacimra esett a választásom. A lányok össze néztek én meg kérdőn néztem rájuk.
 - Tudtuk, hogy ezt fogod választani! - magyarázta Leigh-Anne.
 - Így már világos. - fogtam meg a ruhadarabokat és mentem volna kifelé, de Jade állt előttem.
 - Nem ebbe fogsz suliba menni, mert mi választottunk helyetted! - elvette tőlem a ruhákat és helyette egy másik adott oda. Ránéztem a ruhákra és teljesen ismeretlenek voltak számomra.
 - De hát ezek nem is az én ruháim.
 - Tudom ezek a mi ruháink. Mi már nem hordjuk őket szóval gondoltuk neked adjuk, hogy legyen mit felvenned a suliba! - könnyek gyűltek a szemembe és megöleltem Jadet. Pár másodperc múlva a másik két lány is oda jött és egy nagy ölelés lett belőle. Mikor kiengedtek meg mondták, hogy holnap mit vegyek fel és megkérdezték tőle, hogy van-e magassarkú cipőm.
 - Igen van egy teli talpú fekete.
 - Az tökéletes! Akkor holnap ezekbe menj suliba!
 - Oké és köszönöm még egyszer lányok.
 - Szívesen jó éjt!
 - Jó éjszakát! - és kimentek a szobámból. A ruhákra pillantva jöttem rá, hogy ezeket lehet fel se tudom venni. Gyorsan fölvettem a korzettet és felvettem a másnapi szettemet. Szerencsére nem látszott sehol sem. hogy valami műanyagot rejtegetek magamon. Ez meg nyugtatott végül levettem a pólót és lefeküdtem aludni. Másnap reggel a Little Mixre kelltem amikor a We Are Youngot éneklik. Halkan lementem a lépcsőn és lábujjhegyen bementem a konyhába. Gyorsan megettem a müzlit tejjel és lábujjhegyen felfelé tartottam. A nappaliban megálltam és meglestem a srácokat. Ahogy láttam mind a kettő aludt így nem is zavartam őket és megindultam felfelé. Megfogtam a kiválasztott ruhákat és a parfümömet is, majd bementem a fürdőbe. Letettem a ruhákat és a parfümöt majd a mosdóhoz mentem fogat mosni. Mikor végeztem arcot mostam és miután megtöröltem be is kentem egy kis arc krémmel. Levettem a pizsamámat és lecseréltem egy melltartóra és egy tiszta bugyira. Bekentem még a lábamat is egy kis testápolóval és felvettem a lányoktól kapott cicanadrágot. Befújtam a még magamat mindenféle illatosítóval és felvettem a korzett alá szánt ujjatlan pólót. Bekentem a számat és felvettem a korzettet. Kimentem a fürdőből és mikor a táskámért lehajoltam rájöttem, hogy nem fésülködtem meg. Gyorsan vissza mentem és amikor leakartam tenni a fésűt véletlenül levertem vele egy másikat. Gondolom valamelyik lányé lehetett, vagy Zaynné. Gyorsan vissza tettem a helyére és reménykedtem, hogy senki sem ébredt fel rá. Kimentem a fürdőből megfogtam a táskámat és lementem a konyhába. Betettem az üdítőmet és felvettem a magassarkút amit a lányoknak megígértem. Kivettem a fülesemet a táskámból és bedugtam a telefonomba. Felvettem a kis kabátomat és a táskát meg a vállamra vettem. Megfogtam a kulcsomat és amikor kiakartam nyitni az ajtót egy kéz vissza tartott benne.
 - Bocsi, hogy felkeltelek, de nekem indulnom kell! - megfordultam és Harryvel találtam magam szemben.
 - Semmi baj én csak elakartam köszönni tőled! - megölelt - Mikor végzel?
 - Háromnegyed kettőkor csöngetnek ki és kettő körül jön a buszom, de pár negyed előtt itthon leszek.
 - Majd érted megyünk! - bujt ki az ölelésből.
 - Nem kell értem jönni és nincs is itt kocsitok, de most mennem kell. Lekésem a buszomat. Szia. - nyomtam egy puszit az arcára.
 - Szia! - mosolygott. Gondolom a puszi miatt. Kinyitottam az ajtót és bezártam. Mosolyogva hagytam el a házat és a buszmegállóig nem is bírtam abbahagyni.


2 megjegyzés:

  1. Àáá Úristen nagyon jó mint mindig!!:D Már várom a következőt!;D<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi próbálom minél hamarabb hozni!:D

      Törlés