2013. június 21., péntek

11.rész

 Hali itt az új rész!:D Köszönöm a 200 oldal megjelenítést!!<3 Remélem tetszeni fog. Kérlek pipáljatok, vagy írjatok véleményt a részek alá légyszíves!!( kölyök kutya szemek) Nem is húzom az időtöket jó olvasást!;D


 Másnap reggel Harry keltet. Az alkaromat simogatta, szinte alig ért hozzám. Mikor kinyitottam a szememet és észre vettem Harryt rámosolyodtam, erre ő is mosolyogni kezdet. Felkeltem a földről és együtt mentünk le a konyhába. Gyorsan megettük a müzlit, majd Harry a lenti én meg a fönti fürdőbe mentem. Próbáltam sietni amennyire tudtam, de ez annyira nem sikerült korán reggel. Mikor végeztem gyorsan bepakoltam a táskámat, majd ismét leindultam a konyhába, de rájöttem, hogy ott hagytam egypár tankönyvet ezért még az is a kezembe vettem. Harry már ott várt. Gyorsan betettem a táskámba a kaját, az üdítőt és maradék könyvet. Felvettem a cipőt, utána a korzettet amit a kezemben hoztam le, rá a bő pólót és még arra egy vastag kabátot. Harry is felöltözött és ki is mentünk az autóhoz. Beszálltunk és pár perc múlva már a suli előtt voltunk.
 - Köszi - mosolyodtam rá - majd akkor 2-re jöhetsz értem.
 - Rendben. Ugye délután nem mész sehova se?
 - Hát 3-ra megyek tornára. De tőlünk gyalog negyed óra, szóval utána jó nekem.
 - Oké oda is elviszlek.
 - Harry nem kell, még a végén meg hízok!
 - Nem fogsz! Tényleg Niall mikor akar elvinni futni, mert tegnap rendesen bealudt.
 - Tényleg akkor ma szólj neki ha felkel, hogy este megyünk! Na szia megyek tanulni.
 - Szia! - köszönt el.
 Beindultam a suliba majd bementem a tantermünkbe.

Harry

 Reggel Oliviát én keltettem. Fölmentem a szobájába, már csak ő aludt ott. Szegénynek a földön kell aludnia, nem is tudtam erről.  Megsimogattam az alkarját remélve, hogy erre föl fog kelni. Kinyitotta a szemét és elmosolyodott a szája amikor meglátott engem. Én is mosolyogni kezdtem reakcióján. Lementünk reggelizni és utána mind a ketten a fürdőbe mentünk. Hamar készen lettem így Olira várni kellet. Sietve érkezett meg a konyhába. Kicsit viccesen nézett ki. A táskája a fél vállán ami ráadásul ki volt cipzározva, egyik kezében a korzettje és a pólója, míg a másikban tankönyvek. Gyorsan mindent bepakolt a táskájába, majd felöltözött rendesen és már mind a ketten indulásra készek voltunk. Kimentünk a kocsihoz gyorsan beszálltunk és már indultunk is a sulihoz. Az út alatt nem beszéltünk. A suli előtt leparkoltam és ránéztem.
 - Köszi - mosolyodott rám - majd akkor 2-re jöhetsz értem.
 - Rendben. Ugye délután nem mész sehova se? - tettem fel a kérdést.
 - Hát 3-ra megyek tornára. De tőlünk gyalog negyed óra, szóval utána jó nekem.
 - Oké oda is elviszlek.
 - Harry nem kell, még a végén meg hízok! - mondta.
 - Nem fogsz! Tényleg Niall mikor akar elvinni futni, mert tegnap rendesen bealudt. - emlékeztem vissza Niall ígéretére.
 - Tényleg - ezek szerint ő is elfelejtette - akkor ma szólj neki ha felkel, hogy este megyünk! Na szia megyek tanulni. - mondta nem túl feldobottan.
 - Szia! - köszöntem el én is.
 Kiszállt a kocsiból és bement az iskolába. Megvártam míg beér és csak utána indítottam be a motort. Kettőig van időm addig megtudom szervezni a délutáni programot.
 Vissza mentem a házhoz és felkeltettem az alvó Niallt. Nem úgy keltettem mint Olíviát. Ráugrottam az ágyra és elkezdtem üvöltözni.
 - Ébresztő nagy futó ember! Ébresztő! Niall!
 - Mi van már még csak fél nyolc hagyj békén!
 - Niall! Ébresztő!
 - Jó még egy kicsit!
 - Niall!
 - Mi van? - kérdezte.
 - Segítened kell és legközelebb menj el Olíviával futni!
 - Oké majd!
 - Fél óra múlva indulunk reggelizni egy étterembe!
 - Jó jó mindjárt megyek!
 Tudtam, hogy erre a mondatra ki fog jönni az ágyból. Niall fél óra alatt el is készült. Elindultunk egy étterembe ott rendeltünk neki reggelit és utána elmentünk bevásárolni egy Tescoba. Felismert pár rajongó minket és adtunk nekik autogramot is. Vissza mentünk Oliviáékhoz és elkészítettem a szendvicseket. A lányok is segítettek és Perrie meg Zayn az ebédet készítette el. Hamar végeztünk és a délutánra az ételt betettük a hűtőbe. Besegítettünk Perrieéknek és amikor kész lett az ebéd megebédeltünk majd én elindultam Oliért. Már hamarabb oda értem és pár perc múlva a gyerekek elkezdtek kifelé áramlani. Egyszer csak Oli is megjelent egy lánnyal. Az autó felé nézet utána vissza a lányra, megölelte majd a kocsi felé jött. Az ajtó előtt megállt, körül nézett és csak utána szállt be.
 - Szia! - köszönt - Hogy vagy?
 - Szia jól! És te?
 - Én is köszi. Ugye ma nem kell puszit adjak? - kérdezte.
 - Hát tegnap alig érinteted meg az arcomat lehet, hogy ma kettőt is kérek!
 - Héj! - szólt rám.
 - Most mi van? Nincs igazam?!
 - Nincs!
 Megállítottam a kocsit a ház előtt. Olira néztem és láttam, hogy közelít már felém ...

5 megjegyzés:

  1. Huha..:$ Nagyon jo lett:D Mar varom a kovit!;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, érdekes témát választottál, külöges és nagyon tetszik :)) siess kövivel! C;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen megpróbálok sietni!:D

      Törlés
  3. Pont a végét nem tudtad hozzáadni? De gratulálok, mert igen frappáns megoldás, az egész érdekesebb lett vele:))!:3

    VálaszTörlés