2013. június 16., vasárnap

9.rész

Sziasztok bocsi, hogy késtem az új résszel, de most ballagtam el ezért késtem vele, de itt az új rész! Remélem tetszeni fog nektek. Várom a kommenteket és a feliratkozókat!

 Haza érve oda mentem Niallhöz, hogy ha lefürödtem kérem a hát masszázsomat. Ő csak bólintott, majd tovább nézte a TV-t. Nem tudom mit nézhetett annyira rajta, mert magyarul ment benne a műsor. Felmentem az emeletre a szobámba a holnapi ruhám miatt. Azok közül a ruhák közül választottam amit még tegnap kaptam a csajoktól. A kiválasztott ruhák mellé még kivettem egy bugyit, melltartót és egy zoknit. Bementem a fürdőbe, először fogat mostam és csak utána fürödtem meg. Fürdés után felvettem egy bugyit, rá egy rövid nadrágot, utána egy melltartót és a pizsama fölsőmet.
 Lekapcsoltam a lámpát és úgy hagytam el a fürdőt. Leindultam a lépcsőn, hogy szóljak Niallnek, hogy most már készen állok a masszázsra, mivel nem volt az ágyán. Gondoltam még mindig a Tv-t bámulja. Mikor leértem nem láttam sehol senkit csak anya ült a kanapéban.
 - Szia anya a többiek? - kérdeztem tőle.
 - Fölmentek mindannyian. - csak nézte tovább a Tv-t.
 - Köszi. Lassan fekszek jó éjt! - köszöntem el tőle.
 - Holnap is hatra megyek állítsd be az órádat! - figyelmeztetett.
 - Oké, szia!
Felfutottam a lépcsőn és a szobám felé vettem az irányt. Bekopogtam rajta és vártam, hogy kinyissák nekem az ajtót. Liam nyitotta ki.
 Mindenki ott állt a szobámba és egy sor falat alkottak az ágyam felé. Az éjjeli szekrényemen gyertyák voltak meggyújtva.
 - Üdvözlöm! Kérem foglaljon helyet az ágyon! - mutatott az ágyamra. Ijedten feküdtem le az ágyamra ami mellet ott volt Niall és a kezében egy testápoló krém.
 - Niall én csak egy masszázst kértem!
 - Csitt! - csitított el - Kérem vegye le a pólóját! - utasított.
Vörös arccal vettem le a pólót, mivel öt helyes fiú előtt kellet végre hajtanom és az egyikükbe fülig szerelmes is vagyok. Ha ez nem is lett volna elég az a személy mikor levettem a pólómat végig is mért engem. Gyorsan vissza feküdtem az ágyamra és a fal felé fordítottam a fejemet. Niall leült mellém és nyomot egy kis testápolót a hátamra. Először gyengéden elkente a krémet majd rá szóltam, hogy ha lehet minél erősebben csinálja. Néha még szólnom kellet neki, de a végére már belejött.
 - Készen vagy! - jelentette ki.
 - Köszönöm! - ültem fel és csak akkor vettem észre, hogy Perrie is masszírozza Zaynt, Liam meg Louist. Harry csak az író asztalomnak támaszkodva nézet engem és a lányok meg gondolom közbe kimentek a fürdőbe. Harry nagyon nézet engem ezért az ujjammal mutattam neki, hogy jöjjön ide. Mosolyogva indult el felém és így is ült le.
 - Megmasszírozhatlak? - tettem föl neki a kérdést. Felhúzta a szemöldökét és csak így válaszolt.
 - Ne, inkább én.
 - De engem most masszíroztak meg!
 - De nem én masszíroztalak! - válaszolta majd utasított, hogy feküdjek vissza.
 Megforgattam a szememet és csak utána dőltem vissza az ágyra. Ő is nyomot a tubusból a hátamra, de ő egyből erősen kezdte nem úgy mint, Niall. Sokkal jobban csinálta Niallnél és erősebb is volt a karja. Annyira jól csinálta, hogy a végén be is aludtam.
 - Oli ébresztő! - hallottam rekedtes hangját a fülemnél, szívesen kelnék mindig az ő a hangjára, főleg ha így suttog. Kinyitottam a szememet és rámosolyodtam amikor találkoztam tekintetével. Ő is mosolygott és még mielőtt piroska lettem volna elkezdtem keresni a pólómat. Felakartam állni, de egy kicsit megszédültem és majdnem elestem, szerencsémre  ott volt Harry és elkapott.
 - Köszi! - suttogtam neki, mert sötét volt a szobába és nem tudtam kik vannak bent vagy éppen nincsenek itt. Harry csak oda nyújtotta nekem a pólómat. Én gyorsan fölvettem és ki akartam indulni a szobából. Harry elkapta a derekamat, majd a másik kezével a lábam alá nyúlt és felemelt az ölébe. Átkulcsoltam kezemmel a nyakát, hogy véletlenül se essek le majd így vontam kérdőre.
 - Ez meg mi volt?
 - Nem hagyom, hogy még egyszer elessél és különben is nem tudod, hol van a korzetted!
 - De tudom! - tagadtam, de igaza volt. Fogalmam sincs hova tettem le.
 - Na és hol van? - tette föl a lebuktatós kérdést.
 - Hát lent a TV-nél? - kijelentés helyet kérdés formába hangsúlyoztam. Harry kicsit nevetett ezen majd kiment velem a szobából és át vitt anya szobájába az idéglenes "ágyamhoz". Lehelyezett oda és akkor vettem észre, hogy ott az én kis páncélom. Gyorsan belebújtam majd becsatoltam és betakartam magamat.
 - Jó éjt! - köszöntem el tőle a takaró alól.
 - Jó éjt! - nyomot egy puszit a fejem búbjára ami kint maradt majd ahogy hallottam kiment és becsukta maga után az ajtót. Kicsit még mosolyogtam magamban majd elaludtam.
 Másnap reggel valaki simogatni kezdte a kezemet, ez volt az én ébresztőm.
 - Mindjárt megyek! - mondtam magyarul, mert gondoltam anya lesz az.
 - Tessék? -hallottam angolul a kérdést.
 - Egyből kipattant a szemem és Perriere néztem.
 - Bocsi azt hittem anya az. Mennyi az idő? - dörzsöltem a szememet.
 - Semmi amúgy fél hét.
 - Mennyi? - kerekedett ki a szemem és egyből lefelé vettem az irányt. Perrie csak a konyhába ért utol.
 - Hova sietsz? - kérdezte.
 - Hát a buszhoz lefogom késni! - magyaráztam neki két falat müzli között.
 - Majd mi elviszünk a suliba. Nyugi anyukád mondta, hogy amikor ő visz akkor is ilyenkor szoktál kelni.
 - Köszi Perrie - nyugodtam le - akkor körülbelül egy óra múlva kész leszek, de megpróbálok sietni.
 - Ne nekem mond hanem Harrynek, ő fog elvinni.
 - Akkor még is sietek! - és rohantam föl az emeletre.
 20 perc alatt készen lettem mindennel. Gyorsan lerohantam az előszobába, de ott valakivel össze ütköztem. Harry, ki más lehetett volna. Fejem piros lett és próbáltam kikerülni őt, de nem engedett el.
 - Harry lekésem a buszomat! - szóltam rá.
 - A busz sofőr én vagyok és azt mondom még van időnk nem kell hétre bent lenned.
Ledobtam a cuccomat majd hátat fordítottam neki és a konyhába mentem. Ott leültem egy székre és azon gondolkoztam, hogy hogyan szökjek meg, hogy ne avval a feltűnő autóval kell menjek és ne Harryvel. Rájöttem, hogy 7:10 körül is jön busz szóval azt is elérhettem, ha nagy szerencsém van. Teltek a percek. Hallottam ahogy Harry elmegy wc-re. Itt az idő. Gyorsan fölvettem a sport cipőmet, utána a kabátomat és a táskát is a földről. Gyorsan ki mentem az ajtón és futottam a busz megállóba. Épp, hogy elértem a buszt, de legalább felszálltam rá. Suliba is siettem, bár oda már nem futottam. Bementem a terembe ahol lesz az első óránk és elfoglaltam az utolsó padot. A telefonomat nyomkodtam. Harrytől jött egy üzenet, hogy ez nem volt szép és ezt még vissza kapom. Hát kicsit féltem ezért úgy döntöttem, hogy ma gyalog megyek haza Aprillel. Igaz, hogy csak egy ideig megyünk együtt, de legalább addig nem fogunk mind a ketten unatkozni. Szépen lassan mindenki megérkezett az osztályba és el is kezdődött az első tanítási óra.

2 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁ imádom!!:D Nagyon jó lett mint mindig:$ Siess a kövivel!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia köszi a biztatás és megpróbálok sietni. De te is hozd a kövit!!!:D

      Törlés