2013. július 13., szombat

16.rész

Sziasztok! Itt az új rész!:D Na szóval van egy rossz hírem számotokra. Vasárnap gólya táborba megyek Zánkára és nem tudom, hogy ott milyen Wifi lehetőség van :/, DE csütörtökön érek haza!:D Nem hinném, hogy ott össze tudom hozni az új rész mivel ez az ismerkedésről szól és remélem csomó szívatásról!:D Igen, már várom, hogy meg szívassanak!xd Na mindegy szóval lehet, hogy ott eltudom kezdeni az új részt, de lehet, hogy nem. Remélem következő szombatra megtudom veletek osztani az új részt mivel másnap apánál leszek, de nyugi ott tudok hozni új részeket. Hát nem is húzom az időt: Jó olvasást!:D


Olívia szemszöge

 Másnap reggel anyának az órájára keltem. Ezek szerint elfelejtette kikapcsolni az ébresztőt. Ez nem jó mivel ilyenkor már lehetetlen, hogy visszaaludjak. Anya még egy kicsit forgolódott, de ő sem tudott sokkal tovább  aludni így egyszerre mentünk le az alsó szintre. A korzettemet fönt hagytam, mert ilyenkor egy kicsit megszabadulok tőle. Anya elment WC-re én meg addig a konyhában ültem és a telefonomon keresztül felmentem a világ hálóra. Elolvastam az új részeket és valamelyiken kuncogni kezdtem, hogy mennyire megérzik egyesek, hogy milyen az igazi személyiségük a fiúknak, de voltak olyanok is akik nagyon messze jártak az igazitól. Lassan anya is vissza tért a konyhába és elkészítette a kávéját magának. Én csak egy kis tejet ittam olvasás közben, kakaót csak délután szoktam, de azt is nagyon ritkán és úgy, hogy nem keverem föl, mert a végén tök finom a kakaó maradék. Anya bekapcsolta a Tv-t de nagyon halkra nehogy felkeljenek a vendégeink. Amikor az időjárás jelentés befejeződött anyával neki láttunk a reggelinek. Mivel nem volt otthon 60 tojás vagy nem tudom hány szendvicsnek való ezért próbáltunk "svéd asztalos" reggelit készíteni. Anya főzött tojást, én pedig a meleg szendvicsnek valót készítettem elő. Felvágtam minden friss kenyeret ami itthon volt, de még így is kevésnek tűnt, ezért anya elhatározta, hogy elmegy a közértbe és akkor még vesz zöldségeket, tojásokat és egy pár felvágottat is. Gyorsan elmagyarázta, hogy hogyan kell a meleg szendvicset megcsinálni és amíg ő felöltözik addig vágjam föl a zöldségeket egy nagy tányérra. Betettem a meleg szendvicset a mikróba és beindítottam úgy ahogy anya magyarázta. Elő vettem a paradicsomokat, egy uborkát, paprikát és egy hagymát is. Amit kellet azt elmostam és a vágó deszkára helyeztem őket. Először az uborkát, utána a paradicsomot, ezek után a paprikát és a legvégén pedig a hagymát vágtam föl. Mire ezekkel végeztem anya is készen lett és elindult a kis közértbe. Én még föl tettem a maradék virslit forrni és amíg a hurkák áztak és anyát vártam addig egy kicsit kockultam. Felmentem Twittere és a fiúk után kezdtem kutatni, hogy miket osztottak meg a rajongókkal, vagy a rajongók róluk. Harryről és Niallről találtam friss képeket amikor egy Tescóba pózolnak pár magyar lánnyal, de mást nem nagyon. Mikor a Twitter ki lett pipálva Facebookra tértem rá. Nem volt sok értesítésem és annak is több mint a fele csak játék felkérés volt. Épp egy képet néztem Harryről egy magyar rajongó oldalról amikor két kezet éreztem a derekamon. Kicsit megijedtem és egyből bezártam az alkalmazást. Letettem a telefont a pultra és megpróbáltam kiszabadulni a kezek rabságából, de nem sikerült. Hátra döntöttem a fejemet a mellkasán és mikor megláttam, hogy ki az, kinyújtottam rá a nyelvemet és vissza hajtottam a fejemet. Megfordultam karjai közt, hogy vele szembe legyek. Mikor megtettem a 180°-os fordulatot bele fúrtam a fejemet a mellkasába és a kezemet pedig a bordáihoz érintettem, hogy megcsikizem. Harry kicsit összecsuklót és elengedte a derekamat, de a csuklóimat fogtam meg velük.
 - Most reggelit csinálok! - szóltam rá.
 - Neked is jó reggelt! És nem érdekel mit csinálsz ezt még vissza fogod kapni! - fenyegetőzött.
 - Hát nem annyira jó, de köszi és emlékeztetlek nekem van egy védő pajzsom ami minden csíkit hárít!
 - De van rajta egy lyuk azt hiszem a bal oldaladon a bordáidnál és ahogy látom most nincs rajtad.
 - Nem ott van a lyuk és most is reggelit csinálok! - tagadtam. A francba honnan tudja ezt? Lehet tegnap este látta.
 - Akkor hol van? - kíváncsiskodott.
 - Az titok! - próbáltam kiszabadítani közben a kezeimet.
 - Akkor ott van!
 - Az lehet, de most le kell zárnom a vizet mielőtt szét durran a virsli!
Harry égnek emelte a tekintetét és elengedte a csuklómat, de csak a jobbat. Elkezdtem rángatni a balt, de semmit nem reagált rá. A torkomat is megköszörültem, de erre is csak a semmi jött.
 - Nem zárod le a vizet? - kérdezte - Megakarlak csikizni!
 - Hát akkor nem, de tudod mint általában minden embernek nekem is két kezem van. - ráztam a szeme előtt a fogságban lévő kezemet.
 - És két kéz kell a víz lezárásához.
 - Aha! - vágtam rá.
 - Szerintem elég csak egy!
 Megforgattam a szemeimet és lezártam a virslik alatt a vizet. Vissza fordultam Harryhez, de akkor a mikró kezdett csipogni, jelezve azt, hogy készen vannak a szendvicsek. Azt is elnémítottam, de nem vettem ki és ismét Harryhez fordultam. Megfogta a szabad kezemet és magához húzott egy ölelésre. Megint belefúrtam a fejemet mellkasába, de most megöleltem és nem csikizni kezdtem. Mély levegőket vettem és a Harry illatot próbáltam össze gyűjteni. Percekig így álltunk amikor ajtó csukódásra lettünk figyelmesek. Hirtelen elváltunk egymástól és éreztem ahogy pirulni kezdek. Bementem a kamrába a tányérokért és teríteni kezdtem. Harry elővette a evő eszközöket és ő is segíteni kezdett nekem.
 - Ki kell nyitni az asztalt, így nem fogunk mind elférni! - állapítottam meg.
 - Hát akkor nyissunk! - mondta Harry.
 Leszedtünk mindent az asztalról és Harryvel próbáltuk kitalálni, hogy hol kéne meghosszabbítani az asztalt. Anya is megérkezett a konyhába két vállán egy-egy szatyorral ami tele volt pakolva. Letette őket és ránk nézett kérdőn.
 - Jó reggel! - mondta angolul, mert ennyire azért tud - Mit csináltok? - kérdezte tőlem, de ezt már magyarul.
 - Hát az asztalt szeretnénk kinyitni, hogy elférjünk a reggelinél. - válaszoltam neki.
 - Hát akkor nyissátok és ne csak álljatok fölötte! - hajolt le a szatyorért, hogy kivegye a most vásárolt élelmiszereket.
 - De nem tudjuk hogyan kell! - világosítottam föl.
 - Még nem láttad amikor kinyitom az asztal? - kerekedtek el szemei.
 - Hát nem emlékszem rá.
 Anya oda jött és Harry vel kinyitották addig én kipakoltam a bevásárló táskákból és ami nem kellet azt elpakoltam.
 - Vágjak még föl zöldséget? - tettem föl a kérdést anyának.
 - Szerintem még vágj föl három darab paradicsomot és egy fél uborkát, ha valamelyik elfogyna akkor még vágunk.
 - Oké!
 Elmostam a három paradicsomot és a fél uborkát, ráhelyeztem őket a vágó deszkára és a kést is mellé készítettem. Megmostam még egyszer a kezemet és mikor meg is töröltem Harry már elkezdte felszeletelni azokat. Oda álltam mellé és keresztbe fontam két kezemet a mellkasom előtt. Ő csak rám mosolygott és tovább folytatta a munkáját. Nem törődtem tovább vele, inkább vizet kezdtem el forralni a teának. Bögréket is elővettem és az asztalra tettem őket, hogy lehessen választani. Szépen lassan az alvó emberek is fölkeltek. Először Louis, utána Jesy, Liam, Jade, Leigh-Anne, Niall, Perrie és Zayn és utolsónak persze a drága testvérem. Mindenki az asztalhoz ült és válogatni kezdtek az ételek között. Én és a testvérem még nem ittunk kávét, de amúgy mindenki avval kezdett. Volt aki édeset és volt aki inkább sósat választott. Én tojásrántottát reggeliztem virslivel és paradicsommal. Szépen lassan mindenki megreggelizett és a lányok segítettek anyának elmosogatni és elpakolni. Én fölfelé indultam, hogy elkezdjem a reggeli készülődéseimet. Miközben fogat mostam a testvérem is bejött kicsit még fél komásan.
 - Mi van köztetek Harryvel? - kérdezte.
 - Hmm? - csak hümmögni tudtam mivel még mindig fogat mostam.
 - Tegnap este a karjai közt aludtál el.
 - Hmm mm hmm hmmm mmm? - ez azt jelentené, hogy: "És te ezt honnan tudod?".
 - Tessék?
 Csak legyintettem egyet és folytattam a fog mosást. Mikor végeztem a fog tisztítással a tesóm tovább kérdezősködött, de én nem válaszoltam rá, gyorsan kimentem és lementem a nappaliba a többiekhez. Harry nem volt ott így azt következtettem le, hogy ő is a fürdőben lehet, de a földszintiben. Faggatni kezdtem őket, hogy miket fogunk ma csinálni, de csak annyit mondtak, hogy sok móka lesz és kacagás. Én csak annyit válaszoltam nekik, hogy viccesek vagytok és arról kezdtem kérdezgetni őket, hogy hogy érik magukat nálunk Magyarországon.
 - Szép ország! - mondta Jesy.
 - És sok kedves rajongó is van itt! - tette hozzá Perrie.
 - Én is azt hittem kevesebb van! - Leigh-Anne is elmondta mit gondol.
 - Lehet, hogy fogunk majd itt koncertezni! - nézet rájuk Jade.
 - Tényleg? - kerekedett ki a szemem.
 - Aha! - mondták kórusban.
 - Az tök jó lenne! Első sorba venném a jegyemet! - csillogott a  szemem.
 - Te nem vennél jegyet mivel te ott lennél a színpad mellet és néznél minket! - mondta Jesy.
 - Tényleg?! Szuper jó fejek vagytok!! Imádlak benneteket! - öleltem meg mindegyikőjüket - És ti fiúk? Nem akartok véletlenül itt koncertezni még az idén?
 - De még beszélünk a szervezőkkel, hogy mit szólnak hozzá! - válaszolta Liam.
 - Áááá! - sikítottam fel és akik itt voltak azoknak is adtam ölelést.
 Ép Louist öleltem amikor Harry jelent meg a fürdőből egy száll törülközőben. Kicsit meglepett vele, de próbáltam nem rá koncentrálni mielőtt szív rohamot kapok a látványtól.
 - Héj! Te miért kaptál ölelést és ki sikított az előbb? - kérdezte Harry.
 - Mindenki kapott ölelést és Olívia sikított azért, mert mondtuk neki, hogy lehet hogy fogunk itt koncertezni még ebben az évben. - válaszolta neki Louis.
 - És én nem kapok ölelést? - tárta szét a karját felém.
 - Előbb öltözz fel! - parancsoltam rá!
 - Miért?
 - Mert így nem ölelkezek! - fordultam el tőle.
 Harry átfonta kezeit a hasamnál és felemelt majd a kanapéra tett és csikizni kezdett.
 - Most mindent vissza kapsz! - mondta kicsit gonoszul.
 - Ne kérlek ne! - visítottam - Kapsz tőlem ölelést csak ne csikiz!
 - Oké - állt le egy pillanatra -, de a reggelit még vissza kell kapnod! - és tovább csikizett.
 - Ne ne ne! - próbáltam megcsikizni, de lefogta a kezeimet és nem kímélt, szinte mindenhol csikizett - Hé ez így nem ér! - szóltam rá.
 - De ez nagyon is ér! - csikizett tovább.
 - De én nem csikiztelek meg ennyire!
 - Hé Harry! - szólt Zayn - Szerintem öltözz fel mielőtt valaki lerántja rólad azt a törölközőt!
 - Van alattam alsó nadrág! - állt le a csikizéssel és oda fordult a többiekhez, de még mindig nem engedett el.
 - Harry lehet, hogy téged nem zavar, de minket igen! - szólt rá Liam.
 - Ezt megúsztad! - szólt rám Harry és elengedte a kezeimet.
 Gyorsan felpattantam és felszaladtam a korzettemért. Magamra kaptam és visszamentem a többiekhez.
 - Csak nem félsz? - kérdezte mögülem Harry. Kicsit megijedtem tőle.
 - Nem csak a biztonság kedvéért inkább magamra vettem. - fordultam felé. Szerencsére már felöltözött.
 - Tényleg hol is van rajta a lyuk? Itt baloldalt a bordádnál? - próbált hozzá nyúlni ahhoz a részhez - Ahogy az előbb észre vettem ott nagyon csikis vagy! És tényleg hol marad az ölelésem?
 - Itt van! - tártam szét a karomat. Nem akartam, hogy még egyszer csiki bunyó legyen.
Harry szorosan magához ölelt és én meg mélyen beszippantottam Harrynek a finom férfias illatát.


Ide nézzetek be, mert nagyon jó: http://aprilblogja.blogspot.hu/

2 megjegyzés:

  1. Igaz, hogy már a felét olvastam;D, de ááááááá nagyon jó lett!!:D Imádom!:$ Gyorsan a kövit♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz!;) Köszönöm és sajnálom, hogy ilyen későn írok, de pakolnom kellet gólya táborra ja és lehet, hogy ma este már itt az új rész!:D;)

      Törlés