2013. július 21., vasárnap

17.rész

Ééés újra itt!!:DD Sziasztok itt az új rész és sajnálom, hogy késtem vele, de remélem tetszeni fog puszi Rose!:))


 Harry szorosan ölelt magához. Én nem akartam annyira megszorítani mivel, ha korzettben vagyok és minden erőt bele adva ölelkezek, akkor 'kinyírom' a társamat. Harry egyik keze az arcomon pihent, a másik pedig a derekamnál, már amennyire ott tudott lenni a páncél miatt. Én csak a bordája körül karoltam át és kulcsoltam össze kezeimet a háta mögött. Harry illata, mint a drog kikapcsolt a valóságból és elszárnyaltam egy teljesen más világba ahol csak mi ketten vagyunk és boldogan élünk, sehol semmilyen probléma, csak nyugalom és szeretett. 'Szerencsére' volt egy 'ébresztő órám' aki nem más volt mint a drága édes anyám.
 - Khm. - köszörülte meg a torkát.
 - Igen? - bújtam ki az ölelkezésből és fordultam anya felé.
 - Mit terveztettek mára?
 - Én sem tudom!
 - Mi az, hogy nem tudod? - meglepődve tette föl nekem a kérdést.
 - Nem akarják elmondani, szóval velük beszélj! - mutattam az összes vendégünkre.
Anya csak körbe nézett és forgatni kezdte a szemeit, majd szólásra nyitotta a száját.
 - Akkor meddig lesztek el? Mikor jöttök haza?
 - Azt se tudom! - tártam szét a kezemet és utána a többiekre mutattam - Ezt is tőlük kérdezd meg!
Anya csak legyintett egyet és így felelt:
 - Akkor legyetek itthon hétre! - és bement a konyhába.
 Elakartam utána indulni, de két kéz visszarántott. Szorosan ölelt magához és a fejét a vállamon pihentette.
 - Mit kérdezett és hova akarsz menni? - suttogott a fülembe, ami egy kicsit megcsiklandozta azt.
 - Azt kérdezte - fordultam meg karjai közt -, hogy mit terveztettek mára és, hogy mikor érünk haza.
 - És mit válaszoltál rá? - kérdezte és közben a kezem után nyúlt, majd a tarkójára tette, én végig a világító zöld szemeit figyeltem a cselekedete alatt.
 - Azt, hogy nem árultátok el és, hogy tőletek kell ,megkérdezni. - huncut mosolyra húzódott a szája, de nem szólt semmit. A másik kezemet is tarkójára helyezte és utána a vissza tette a sajátját derekam köré - Anya még azt is mondta - folytattam a mondandómat - , hogy hétre haza kell érnünk.
 - Addigra itthon leszünk. - suttogta a fülembe, mert közben ölelkezni kezdtünk.
 - És most mit csinálsz? - vissza suttogtam a fülébe.
Nevetni kezdett, de nem válaszolt rá.
 Arcom már piros lehetett, mivel nem voltunk egyedül, de neki ez nem lehetett probléma. Megint illatára koncentráltam, nagyon erős volt, de mégis kellemes. Pár beszívás és kifújás után ismét a hatása alá kerültem és valahol teljesen máshol jártam. Most még a szemeimet is becsuktam és a mutató ujjammal az egyik haj tincsével kezdtem el játszani. Harry kezei sem voltam tétlenek, volt amikor a fejemet simogatta és volt amikor a karjaimon húzta őket végig. Már percek óta állhatunk így amikor a testvérem zavart meg minket.
 - Oli! - szemeim kipattantak és próbáltam az ölelkezésből kibújni, de Harry nem engedtet el.
 - Igen? - ordítottam vissza neki.
 - Gyere fel! - kiabált vissza.
 - Miért?
 - Mert!
 - Oké! - adtam meg magamat. Próbáltam Harry karjai közül kiszabadulni, de nem adta magát - Mennem kell!
 - Miért? - kérdezte meglepődve - Nem jó itt a karjaim között?
 - De csak a testvérem hívott, hogy menjek föl valamiért.
 - Várhat még! - húzott vissza magához.
 - De hétre vissza kell érnünk és ne akard megismerni a testvérem másik oldalát. - ismét a fülébe suttogtam.
 - Nem baj! Nem eresztelek! - duruzsolta a nyakamba.
 - Oli! - kiabált le ismét a testvérem most már egy kicsit idegesebben.
 Harry egy nagy sóhajtás kíséretében elengedett, de én még gyorsan nyomtam egy puszit a nyakára és utána felsuhantam a lépcsőn.
 - Hol vagy? - érkeztem föl az emeletre.
 - Fürdő szoba!
 - Igen? - érkeztem meg az említett szobába.
 - Hozd be nekem a kék ingemet.
 - Hozom! - és a szobája felé vettem az irányt.
 Bekopogtam az ajtón, de nem jött válasz. Résnyire kinyitottam és bekukkantottam a szobába. Nem volt bent senki ezért gyorsan kivettem a kívánt darabot és beadtam a fürdőbe. Mikor a kezem üres lett lefelé vettem az irányt és Harryt kerestem szemeimmel. Hamar megtaláltam, mert épp a nappaliban ült mikor észre vett rám mosolygott és megpaskolta a mellette lévő üres helyet. A fejemet balra-jobbra kezdtem elrázni és
mikor láttam rajta a meglepődött arc kifejezést vissza rohantam az emeletre. Bekopogtam a szobámba ahol ismét nem volt senki. Bementem rajta és kivettem egy bő kötött pólót, majd fölvettem. Harry is bejött a utánam én meg kérdőn néztem rá.
 - Hát te?
 - Jöttem érted, hogy mehetünk-e?
 - Persze! - indultam az ajtó felé, de mikor Harry mellet mentem el visszarántott - Nem megyünk?
 - De mindjárt csak... - nem tudta befejezni mivel már a lentiek nagyon türelmetlenek voltak.
 - Srácok gyertek már! - kiabált föl Niall.
 - Majd máskor! - tátogtam és lerohantam a többiekhez Harryvel a nyomomban.

4 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon tetszet,jó,hogy húzod az időt mire összejönnek:)
    De azért tűkön ülve várom már az összejövést;)
    Livi.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) Nagyon örülök, hogy tetszik és köszönöm, hogy hozzászoltál. Hamarosan jön az új rész!;)

      Törlés
  2. Annyira jol irsz, egyszeruen imadom!:$ Gyorsan a kovit!;D
    April xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és lehet holnap fönt lesz a következő rész!;)

      Törlés