2013. július 27., szombat

18.rész

Sziasztok! Itt van az új rész és sajnálom, hogy ilyen rövid lett, de nem is húzom az időtöket! Jó olvasást!:))


 Lent már mindenki nagykabátban és csizmában várt minket. Nem tétlenkedtem gyorsan felöltöztem én is, hogy minél hamarabb elindulhassunk. Már nagyon kíváncsi voltam, hogy mit terveztek mára. Tesóm sem tudott semmit, de rajtunk kívül mindenki tudta, hogy mi vár ránk. Ez nem ér! Mi miért nem tudhatjuk? A kocsihoz kiérve azon kezdtem el gondolkodni, hogy hogyan fogunk beférni, hányan is, tizenegyen? Harry kinyitotta a csomagtartót és két ülést varázsolt oda, de ez még mindig csak hét! Niall ült be legelőre mellé pedig Louis. Középre Zayn és az ölében Perrie, Jesy és Leigh-Anne ölében pedig Jade. Leghátul pedig én Harry ölében a másik ülésen pedig a tesóm Liammel.
 - Indulhatunk? - nézett bele a visszapillantóba Niall amikor becsuktuk az összes ajtót.
 - Igen! - szóltunk vissza egyszerre.
Niall beindította az autót és már úton is voltunk a szórakozás felé.
 Harry illata megint átjárta az egész testemet, de most próbáltam ebben a világban maradni.
 - Nem nyom? - kérdeztem Harryt amikor rádőltem a vállára.
 - Nem. - válaszolta.
 - Biztos? - emeltem el a fejemet, hogy beletudjak nézni a szemébe.
 - Biztos!
 - Biztos, biztos? - kezdtem el a szokásos játékomat.
 - Biztos, biztos!
 - Biztos, biztos, biztos?
 - Biztos, biztos biztos! De most már nem folytatom!
 - Miért? Ezek szerint nyom! - folytattam tovább a kis játékomat.
 - Nem nyomsz csak kicsit hosszú az út, hogy ezt játsszuk végig! - világosított fel.
 - Oké! - fejeztem be.
 Vissza dőltem Harry vállára és a nyakába kezdtem szuszogni. Kíváncsi voltam csikis-e. Kicsit felhúzta a vállát és a fejét is eldöntötte, szóval igen.
 - Hahaa! - kuncogtam egy kicsit rajta - Szóval csikis vagy a nyakadnál!
 - Csak egy kicsit! - válaszolta.
 - Ó én is ezt mondanám!
 - Miért és te csikis vagy a nyakadnál?
 - Nem tudom! - vallottam be őszintén. De tényleg nem tudom!
 - Akkor igen! - jelentette ki.
 - Nem! Én azt mondtam nem tudom! - javítottam ki Harryt.
 - Hát akkor nézzük meg!
Harry oda dugta a fejét a nyakamhoz először csak szuszogni kezdett ami kibírható volt, majd egyszer csak megnyalta. Gyorsan elkaptam a fejemet és kérdőn néztem rá.
 - Te mit csinálsz?
 - Csikizni próbállak! - húzott vissza magához - De ugye csikis volt? - suttogta a fülembe.
 - Hát talán egy kicsit.
 Harry ismét a nyakamhoz férkőzött, de most csak ott tartotta a fejét. Én a tesómékat kezdtem figyelni. Csak beszélgettek, azt hiszem a triatlonos éveiről, igen arról, hogy milyen versenyeken volt, voltunk és, hogy milyenek voltak az edzések. Aztán Liam kezdett mesélni, hogy ő nagyon szeret gyúrni és, hogy miket szokott otthon, vagy épp az edző teremben csinálni. Miközben őket figyeltem Harry egy puszit nyomot a nyakamra amitől kirázott a hideg. Kicsit elmosolyodtam és felé fordítottam a fejemet.
 - Te megint mit csinálsz? - próbáltam nem elröhögni magamat.
 - Miért? Nem szabad?
 - Hát - nem tudtam erre mit válaszoljak -, de szabad. - pirultam el.
Harry elmosolyodott és még egy puszit nyomot oda ahova az előbb. Ismét kirázott a hideg, de ezt most ő is észre vette.
 - Ennyire tetszik? - mosolygott.
Nem tudtam ráválaszolni csak bólintottam és közbe a szemébe néztem. Széles mosoly terült arcára és erre én is elmosolyodtam. Nevetni kezdtem és, hogy visszatartsam kinéztem az ablakon. Ismerős volt a hely bár még nem tudtam, hogy mi lesz mára a program. Az út további részében próbáltam a kinti eseményekre koncentrálni több, de inkább kevesebb sikerrel, Harry valahogy mindig magára vonta a figyelmemet, bár ez neki nem lehetett nagy megerőltetés, hiszen csak rá kell nézni és már nem tudod róla levenni a szemedet! Egy idő után feladtam és újra Harryre figyeltem. Csak egymás szemébe néztünk és mosolyogtunk egymásra. Nem kellet nekem több egy-két másodperc múlva vörös lettem és Harry nyakába fúrtam az arcomat. Pár perc elteltével újra egymást figyeltük. Harry keze felvándorolt a hátamon keresztül egészen a nyakamig és közelebb húzott magához annyira, hogy a homlokunk összeért. Arcom ismét a vörös színt viselte, de most nem tudtam elbújni, Harry nem engedte.
 Az autó alattunk lelassított ezzel azt jelezve, hogy megérkeztünk. Harry elengedte a fejemet és így megtudtam nézni, hogy hova érkeztünk. Egy nagy bowling klub állt előttünk. Még nem voltam itt, de állítólag külön termek vannak amiket kilehet bérelni. Gondolom egyet ők is béreltek. Mikor mindenki kiszállt és bementünk a csarnokba Liam ment oda a pulthoz. Pár perc múlva már vezetett is be minket a termünkbe. Játék előtt gyorsan lecseréltük a cipőinket és mikor mindenki átvette játszani kezdtünk.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jő rész lett! ^-^ Csak így tovább és hamar köviiiiiiiiiiiit!! :DD

    Kriszti xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm megprobálok siettni vele!:))

      Törlés
  2. "Biztos, biztos?" Áááá annyira aranyosak:$ nagyon jó lett, siess a kövivel!!:))<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik!:D És hamarosan az új rész is következik!:DD

      Törlés
  3. Jajj, annyira, de annyira aranyosak^^ imádooooom, ugyhogy siess kövivel!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, annyira, de annyira köszönöm!!! És hamarosan kész az új rèsz ugyhogy nem kell sokat várnotok!;)

      Törlés