2013. július 31., szerda

19.rész

Halihó!:D Itt az új rész sok-sok képpel!:DD



 Két pálya volt, az egyiken én, Harry, Jade, Niall, Jesy és Zayn, a másikon pedig Liam, Anne a testvérem, Leigh-Anne, Louis, Perrie versenyeztek. Hát mit ne mondjak a bowling nem az én sportom, de nagyon élvezzem, hogy ilyen béna vagyok és a többiek is sokat nevetnek rajtam. Harry próbált segíteni, de inkább maradjon az éneklésnél, mint a tanításnál. Végül én veszítettem, de Jesytől alig maradtam le pár ponttal amire büszke vagyok.
 A következő körben fiúk a lányok ellen játszottunk. Jesy már nem akart játszani ezért egyenlően voltunk a fiúkkal. A fiúknál először Harry, Louis, Niall, Zayn majd Liam gurított, míg nálunk Anne a testvérem, Leigh-Anne, Jade, Perrie és én. Szerintem nem ez volt a legjobb sorrend, de ők tudják. Az első gurításnál letaroltam az egészet amitől örömömben ugrálni kezdtem. A fiúk természetesen úgy álltak hozzá, hogy csak szerencsém volt. Aztán ahogy egyre többet gurítottunk egyre rosszabbul ment nekem, túl jól kezdtem! Mindenkinek az utolsó gurítása következett. A fiúknál Louis és Niall csak 8 bábút lökött fel, nálunk
pedig eddig mindenki tarolt. Liam következett. Megjátszás kép nagyon koncentrálni kezdett, egy nagy levegő után elgurította a golyót és egy bábú maradt fent. Aztán a következő gurításoknál sem sikerült levernie, de a srácok nem szomorkodtak, ugrálni kezdtek és hülyén táncolni, hogy ők már nyertek, de én még itt voltam, igaz az én voltam, szóval nem csodáltam, hogy táncolnak örömükben.
 - Oli nyugi! - fogta meg a vállam testvérem - Még nyerhetünk csak le kell gurítanod az összes bábút!
 - Nekem ez nem olyan egyszerű! - világosítottam fel.
 - Nyugi! - szólt Perrie - Nem baj ha nem nyerünk, de azért szívesen legyőzném Zaynt! - gondolkodót hangosan.
 - Köszi! Megteszem ami tőlem telik. - álltam föl, hogy elvegyem a golyót és gurítsak.
 Oda álltam a pályához és gurítás előtt nagy levegőket vettem és próbáltam kizárni a fiúk ujjongását. Mikor már lendíteni akartam a golyót két kezet éreztem meg a derekamon majd egy ágyék lapult a fenekemhez és egy szájat éreztem a fülemnél. Harry volt az, ki más?
 - Sok sikert már úgy is győztünk! - súgta a fülembe.
 - Még nyerhettünk! - világosítottam föl és levettem kezeit a derekamról.
 Harry nevetve ment vissza a többiekhez, hogy tovább ünnepelje a 'győzelmüket'. Most már én is győzni akartam, megakartam mutatni, hogy igen is tudok bowlingozni. Ismét koncentrálni kezdtem és mikor úgy éreztem nyugodt vagyok, meglendítettem a golyót és a bábuk felé elgurítottam. Elsőre csak nyolc bábút sikerült feldönteni, de a második körben a maradék is felborult. Amíg vártam, hogy megérkezzen a rózsaszín - amivel eddig is céloztam -, a lányok biztató szavakkal láttak el. A fiúk persze még mindig táncoltak. Végre megérkezett és ismét oda állhattam a pályához. Még egyszer hátra néztem, hogy biztató pillantásokat kapjak, amiket meg is találtam, visszafordultam a pálya felé és koncentrálni kezdtem. Ismét lendítettem és a golyó gurult míg nem eltalálta a legelső bábut ami szépen ledöntötte az összeset. Leesett az állam és sikítva fordultam a lányok felé akik felém kezdtek el
futni sikítva illetve, őrjöngve. Mikor oda érkeztek leterítettek a földre és úgy örültünk tovább a sikernek. A srácok közül Liam és Niall vette észre, hogy mit produkáltam, majd a többiek is rájöttek, hogy veszítettek. Amikor a lányokkal felálltunk én utánozni kezdtem a fiúkat és hülyén kezdtem el táncolni, majd a lányok is beálltak mellém. A fiúk közben Liamet kezdték hibáztatni, hogy veszítettek. A lányokkal még ujjongtunk egy kicsit majd mikor abbahagytuk, kajákat és üdítőket rendeltünk, persze magunknak, természetesen Niallel az élen a fiúk is jöttek kunyizni mikor azok megérkeztek.
 - Ez a győzteseké! - világosítottam föl őket és vissza fordultam a pattogatott kukoricáért.
Végül a fiúk is rendeltek maguknak. A lányokkal ismét bowlingoztunk mikor befejeztük az evést és amikor a fiúk is végeztek oda jöttek hozzánk.
 - Héj nélkülünk kezdtétek el? - kérdezte Louis.
 - Igen! - mondta Jade és gurított egyet.
 - Hát itt milyen emberek vannak! Gyertek srácok biliárdozni! - Louis megfordult és az asztal felé tartott - Mi van már nem jöttök? - fordult vissza fél úton. Liam felhúzta a vállát majd Louis után eredt. A többiek leültek a fotelekbe és minket kezdtek figyelni.
 Harry és Niall kritizálni kezdték, hogy hogyan gurítjuk el a golyót.
 - Nem mi veszítettünk! - szólt oda hozzájuk Perrie.
 - De mi legalább normálisan tudunk játszani! - szólalt meg Zayn.
 - Csöndet! - szóltam rájuk - Épp a profi következik! - mutattam magamra.
Mindenki kuncogni kezdett rajtam, hisz ez volt a célom.
 - Pszt! - tartottam az ujjamat a szám elé.
 Elgurítottam a golyót, de csak két bábu dőlt el. Nevetve mentem vissza egy újabb golyóért.
 - Na a profi! - nevetett fel Harry.
 - Ez direkt volt! Én csak akkor villogtatom meg a tehetségemet ha arra szükség van! - szóltam vissza neki.
 - Ó én is ezt mondanám! - szólalt meg a testvérem.
A nagy nevetésre Louisék is csatlakoztak hozzánk.
 - Min nevettek? - kérdezte Liam.
 - A "profin". - rajzolt idéző jeleket Niall az ujjával és közben mindenki rám mutatott.
 - Figyeljétek a mestert! - parancsoltam rájuk.
Liam leült Harry mellé, de Louis állva maradt és úgy figyelte a bénázásomat. Elvettem a rózsaszín golyót reménykedve, hogy most is szerencsét hoz. Neki futásból lendítettem meg azt, amit túl későn engedtem és elcsúsztam a pályán.
 - Áááá! - sikítottam fel az esésem közben.
A fejem kezdet el fájni, de nem a fájdalommal foglalkoztam hanem, hogy milyen vicces lehettem. Mindenki nagy nevetésbe tört ki, még én is. Mikor már kinevették magukat én még mindig nevettem magamon, persze a földön fetrengve. Először Perrie jött oda hozzám, hogy jól vagyok, de a nevetéstől nem tudtam válaszolni neki, csak forgolódtam jobbra-balra. Aztán Jesy is oda jött hozzánk Jadedel együtt, persze én még mindig nevettem. A lányok már kezdtek aggódni, de én próbáltam lenyugtatni őket, hogy minden rendben csak elestem. A csajok kedvéért próbáltam magamat vissza fogni és felállni.
 - Ne segítsünk? - nyújtotta a kezét Jade.
 - Nem, nem kell, megy ez egyedül is!
Nagy nehezen, de felálltam és vissza indultam a többiekhez, mikor oda értem eléjük nem bírtam tovább és összeestem a röhögéstől. Perriék először az hitték, hogy elájultam, majd utána azt, hogy sírni kezdtem fájdalmamban, közben csak röhögtem magamon.
 - Úristen Oli jól vagy? - kérdezte aggódva Perrie.
Nem bírtam rá válaszolni csak tovább nevettem és már a könnyeim is folyni kezdtek.
 - Te most sírsz, vagy nevetsz? - kérdezte Louis és közben leguggolt mellém.
 - Mindig ilyen? - Harry kérdezte aggódva gondolom a testvéremtől.
 - Még sosem láttam így, de lehet, hogy a suliban ezt csinálja.
Bólogatni kezdtem és erről a barátnőm Adri jutott eszembe, ő szokott így nevetni, hogy nem tudjuk eldönteni, hogy most sír, vagy éppen nevet. Nagy nehezen, de lenyugodtam és felkúsztam a kanapéra. Tovább folytattuk a játékot, de helyettem Louis gurított. Harry átült mellém és az ölébe húzott. Így figyeltük a többieket.
 - Hol ütötted meg magad? - suttogta a fülembe.
 - A fejemet, de már nem fáj. - nyugtattam meg, de még egy kicsit érzékeny volt az említett rész.
Egy puszit adott rá mint tegnap este. Kicsit elpirultam, de szerintem már megszokta, hogy mellette mindig piros vagyok.
 - Te mindig a fejedet vered be?
 - Most olyan időszakban vagyok. - húztam föl válasz adás közben a vállamat.
Harry szemébe néztem aki közben a játékot figyelte. Zöld szemeit vizsgáltam, majd áttértem az orrára, szélesebb volt mint egy átlagos embernek, de szerintem nagyon cukin néz ki, majd a szája következett. Itt egy pillanatra megálltam, nagyon nyeltem és gyorsan áttértem a hajára. Göndör tincsei rendezetlenül álltak, de látszott a haján, hogy ápolja. Az egyik rakoncátlan tinccsel kezdtem el játszani. Ujjaim közé helyeztem és először az egyik, utána a másik irányba kezdtem a csavarni. Harry egy kis idő után felém fordította a tekintetét és közel hajolt hozzám. Homlokunk majdnem összeért amikor Louis visított fel. Mind a ketten hirtelen kaptuk el a fejünket és kérdő tekintettel néztünk felé. Jesy kezdte el kergetni az egyik Colás flakonnal. Az égbe szökött a szemöldököm és így fordultam Harry felé. Az ő arc kifejezése is hasonló volt, ezért nevetni kezdtünk a másikon. Homlokunk végre összeért és úgy nevettünk egymáson. Hamarosan abbahagytunk a nevetgélést, de nem távolodtunk el a másiktól, mélyen néztünk egymás szemébe. Harryé csillogott és a szája is fölfelé görbült, arca kicsit piros lett, de őt ez nem zavarta, végig tartotta a szem kontaktust. Nem bírtam sokáig és széles mosoly kíséretében az arcomat a nyakába fúrtam. Néha egy-egy puszit nyomtam oda amitől libabőrös lett a bőre, ezen mindig elmosolyodtam. Jesy és Louis még mindig fogócskát játszottak, ezért Harryvel elhatároztunk, hogy rendelünk magunknak egy-egy üdítőt és pop cornt. Hamar megérkeztek a rendelt ételek és egyből elkezdtük fogyasztani azokat. Sokat nevettünk a két hülyén, de amikor Louis kiborítottam Harry pop cornját, Harry felváltotta Jesyt és ő kergette tovább a bolondot. Jesy lihegve érkezett mellém és egyből elfoglalta Harry helyét.
 - Pop cornt, vagy Sprite? - kínálgattam neki a rendelt cuccokból, végül csak a spriteból ivott.
 Jesy mikor kilihegte magát csak akkor mertem rákérdezni, hogy miért kergette Louis.
 - Mi okból kergetted meg Louist?
 - Volt egy pár csípős poénja ami nem tetszett nekem! - vett el két szem pop cornt.
 - Oh. - csak ennyit mondtam, ha nem akarja akkor nem kell elmondania, bár azért kíváncsi lettem volna rá. Louisékat figyeltük tovább. Harry bekergette őt a bowling pályára ahol Louis utánozta az én esésemet, aztán avval szórakoztatták magukat, hogy becsúsztak a pálya közepéig térden onnan meg mint a kommandósok oldal bukfenccel gurultak el a bábukig. Már vártam mikor jönnek be az itt dolgozók, hogy rászóljanak a srácokra. Nem kellet sokat várni, a tulajdonos pár perc múlva meg is jelent két biztonsági őrrel. A srácok
épp becsúsztak a pályára, amikor számukra a váratlan vendégek megjelentek.
 - Önök nem ismerik a házi rendet? - kezdett el magyarul beszélni a tulaj.
 Harryék csak kerek szemmel néztek rájuk, mi meg Jesyvel próbáltuk visszafogni magunkat röhögés ügyileg. Végül megoldották az ügyet, a srácoknak kellet újra olajozni a padlót, persze a biztonsági őrök figyelemmel kísérték a munkájukat. A többiek addig oda jöttek mellénk és röhögni kezdtek velünk együtt. Zayn kamerázni is kezdte a srácokat. Mikor a srácok végeztek a kapott munkájukkal ki is tessékeltek minket a helységből. Felvettük a kabátjainkat és nevetve hagytuk el a bowling klubot.

5 megjegyzés:

  1. Haha, nagyon jó rész lett, csak így tovább csajszi ;) :D siess kövivel^^

    VálaszTörlés
  2. Imádtam, nagyon jó lett!:DD Gyorsan a kövit:$$
    April xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és siettek vele;)

      Törlés
  3. http://blogkritikanektek.blogspot.hu/2013/08/kritika-4.html kész a kritikád :)

    VálaszTörlés