2013. augusztus 24., szombat

23.rész

 Sziasztok!:))
Sajnálom, hogy késtem, de apáéknál voltam kis babázni!:)):$ A részhez itt egy kis zene. A szövegre nagyon ne figyeljetek, mert azért amit Olívia átél nem ennyire nyomasztó, szóval inkább csak a hangulatát. Amúgy ez ismerős lehet annak aki látta az Új holdat!;) És még nem fogom sokáig húzni az időtöket, de nagyon rosszul esik, hogy ilyen kevés hozzászólás érkezik egy-egy részhez. April-nek meg nagyon, nagyon, nagyon köszönöm, hogy rendszeresen irkál a részek alá!<3 Szóval csak ennyi lett volna az elejére a mondóka.:)


Jó olvasást kíván nektek, Rose X.



  Olívia szemszöge

 

 Pár perc múlva a telefonom újra csörögni kezdett, Harry volt az. Egyből kinyomtam, majd tovább folytattam a sírást.
 Aznap este nem sokat aludtam. Szinte végig sírtam, hapciztam, köhögtem, orrot fújtam, reszketem, vagy épp megsültem és az éjszaka közepétől meg rendszeresen használnom kellet a WC-t. Fogalmam sincs mitől, mivel alig eszek valamit.
 Reggelre a könnyeim elfogytak, így szerencsére tudtam aludni húsz percet, de utána a WC-re rohantam.
 A nap további részében gondolkoztam a telefon beszélgetésről és a képről. Harry nevetett amikor telefonban hallottam és a képen is boldognak tűnt. Szóval, ha igazán szeretem őt, akkor elkel fogadnom, hogy Taylor az igazi neki, nem pedig én. Sajnos nem először kell ezt átgondoljam.
 Régen volt egy fiú aki nagyon tetszett, annyira hogy még most is tetszik, de ez most egy másik történet.
 Bekapcsoltam a gépemet és miután sikerült neki teljesíteni a kívánságomat twitterre mentem fel. Megkerestem Taylort rajta, ami nem is volt olyan nehéz ahogy először gondoltam, hiszen tele volt a kezdő lap az ő neki szánt fenyegetésekkel amit a 'Harry fanok' írtak neki. Vettem egy nagy levegőt és írni kezdtem.
 "Remélem sokáig boldogak lesztek! :)"
 Megnyomtam a küldés gombot és megvártam amíg megosztja a twittet, majd lehajtottam a gép tetejét.
 Leindultam a konyhába egy kis pirítóst enni, hogy mellé betudjam venni a szén tablettákat a hasmenésem ellen. Evés után egy kis teával indultam fel a szobámba. Az órára nézve láttam, hogy lassan hívhatom a barátnőimet a leckékért. Gondoltam facebook-on fogom tőlük elkérni, mert így olcsóbb, mintha körbe telefonálnék, hogy "bocsi megtudod adni a leckét?" mondattal.
 Amikor újra életre kelt a gépem a twitter jelent meg. Sokan hozzászóltak a twittemhez, hogy egyet értenek velem, de volt aki azt írta, hogy ugyan olyan k*rva vagyok, mint Taylor. Nem törődtem vele csak annyit mondtam rá, hogy 'Oké' és beléptem a facebookomba. Írtam a közös csoportunkba, hogy mi volt a lecke amire fél óra múlva megkaptam a választ, ami mellet még az is ott volt, hogy mi van velem és mikor jövök suliba. Visszaírtam egy 'köszi'-t és válaszul csak annyit írtam, hogy 'fogalmam sincs mivel ma fosni is kezdtem://'. Nem vártam meg a reakciókat kiléptem facebookról és a gépet is kikapcsoltam. Próbáltam neki állni a leckének, de nem sikerült, így a verseket kezdtem tanulni. Remélem nem fogok kapni négy darab egyest a hónap végén!
 Szóval József Attila. Kiválasztottam a négy legkönnyebbet, majd olvasgatni kezdtem őket, persze, hogy szerelmes versek voltak, szóval ezzel se húztam sokáig az időt. Lementem még egy kicsi teáért amikor megint utolért az az érzés, hogy sürgősen WC-re kell menjek.
 Mikor végeztem elmentem a teámért, majd vissza a szobámba. Fogalmam sem volt mit csináljak, de végül a rajzolgatás mellet döntöttem. Annyira belebambultam az egészbe, egy idő után arra eszméltem fel, hogy szívecskéket rajzolgatok amikbe Harry neve szerepel. Egyből eldobtam a kezemből a ceruzát és a papírt is elrejtettem az asztalomon lévő kupi alá. Belekortyoltam a kihűlt teámba és mikor lenyeltem az utolsó kortyot csörögni kezdet a telefonom. A képernyőn Niall neve villogott. Bátortalanul vettem fel a telefont, valami rossz érzésem volt.
 - Szia! - suttogtam bele a telefonba, mivel még mindig alig volt hangom.
 - Olívia?! - nem Niall volt. - Jól vagy? - kérdezte aggódva.
 Teljesen le voltam fagyva. Nem tudtam megmozdulni, hogy letegyem a telefon, de meg szólalni se tudtam. A könnyek újra előtörtek belőlem és végig folytak az arcomon egyesével.
 - Oli ott vagy még? - a vonal másik végén a válaszomra vártak.
Valahogyan a hangom visszatért, de nem hagytak szóhoz jutni, a vonal másik végén folytak az események.
 - Harry, mit csinálsz a telefonommal? - Niallt hallottam meg. - Ugye nem? Add ide most azonnal! - szólt rá.
 Harry nem törődött vele.
 - Oli kérlek mondj valamit! - könyörgött.
 A szavak ismét belém fagytak.
 - Harry add ide! - Niall próbálta visszaszerezni a tulajdonát. - Srácok! - emelte föl a hangját.
 - Kérlek Oli szólalj már meg! - nem törődött Niall-lel.
 - Add ide Niallt! - törtek ki belőlem a szavak.
 - Nem! - vágta rá.
 - Add ide kérlek Niallt! - próbáltam hangosabban beszélni.
 - Harry! - hallottam meg Zayn hangját. Remélem most már elveszik tőle a telefont.
 - Vele beszél? - kérdezte Louis.
 - Oli nyomd ki a telefont! - Perrie utasított a vonal másik végéről.
 Valahogy nem ment, nem tudtam, valami belülről nem engedte. Megint lefagytam.
 - Oli. - hangja nyugodt volt bár kicsit remegett, talán a sírás határán lehetett.
 - Hagyj békén! - záporozni kezdtek a könnyeim és a hangom is egyre jobban ismerhetetlené vált. - Kérlek. - csuklott el a hangom.
 - Oli!
 - Hagyj békén! - emeltem fel a hangomat ismét és végre a kezem megmozdult és kinyomta a telefont.
 Ideges voltam, de közben mégis összetört. Nem értettem miért keres engem, ha ott van neki Taylor. Foglalkozzon vele, ha már engem így kihasznált, így mindenkinek sokkal jobb lesz!

8 megjegyzés:

  1. Konnyes lett a szemem a vegere.:S:) Ismet nagyon jot alkottal, egyszeruen imadtam!:3 Hamar a kovit!:))<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Úristen!:DD Köszönöm szépen egyszerűen IMÁDLAK!!!<3 Már íródik is;)
      Rose X

      Törlés
  2. Szia, nagyon jó lett a rész, Imádom. Már alig várom a következőt :)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Úristen köszönöm szépen!<3<3 Siettek vele!:))
      Rose X

      Törlés
  3. Istenem...imádom! Már a sírás határán voltam...annyira jó ez a blog!! Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:DD
      Úristen köszönöm szépen! Jaj most annyira boldog vagyok!:D Köszönöm!:)) Amennyire csak tudok siettek vele!!!:))
      Rose X

      Törlés
  4. fúú hát ez nagyon jóóó... ügyi vagy nagyon-nagyon!!! várjuk a kövit siess nagyon!!!
    xXx<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Fúú hát köszönöm szépen!:DD Ááá tényleg annyira aranyosak vagytok!!:DDD A következő rész nehezen, de elkezdtem írni és hamarosan az is ki kerül!;)
      Rose X

      Törlés