2013. szeptember 14., szombat

26.rész

Hát sziasztok!:D Úristen!:DD Köszönöm szépen a szebbnél szebb kommenteket!<3<3<3 Csodálatosak vagytok!:D Hagyj dicsekedjek, indultam egy versenyen ahol 2. helyezést értem el!:D A képet oldalt megtaláljátok!;) Tudom, tudom mostanában nagyon gonosz voltam, de néha muszáj ilyennek lenni!;)) Nem is húzom tovább a szót, itt az új rész és jó olvasást kíván:
Rose X


 - Olívia! - ölelt meg Niall.
 Viszonoztam az ölelését.
 - Hogy vagy? - kérdezte Louis.
 - Már jobban. - erőltettem mosolyt az arcomra. - És ti hogy vagytok? - kérdeztem tőlük és közben Liam ölelt meg.
 - Most már jól, hogy látunk téged! - Zayn válaszolt.
 Rájuk mosolyogtam, majd Zaynnel és Louisval is ölelkeztünk. Mikor kibújtam az ölelésükből összeszedtem magamat és nagy levegőt vettem.
 - Ő... - nyeltem egy nagyot és még egyszer vettem egy nagy levegőt. - Ő hol van? - remegett a hangom.
 A srácok összenéztek majd Louis válaszolt nekem.
 - Taylor elvitte a Brit Virgin-szigetekre, csak tegnap tudtuk meg, hogy elutazik.
 Próbáltam nem reagálni az előbb hallottakra és a téma terelésen gondolkoztam.
 - Akkor az egyik 'ágyat' lehúzom és utána akármit csinálhatunk! - erőltettem mosolyt az arcomra és elindultam lehúzni az ágyat.
 Mire lehúztam az ágyat és elraktam a cuccokat addigra a fiúk nagyjából elrendezkedtek a szobámban. Louis és Niall például már párna csatáztak.
 - Szóval mit csináljunk? - kérdeztem tőlük.
 Válaszul csak egy párnát kaptam az arcomba.
 - Ó igen? - szedtem föl a párnát a földről. - Még visszakapjátok! - gyorsan fölvettem a korzettemet védelmezés képen és Louisnak visszaadtam az előbbit.
 - Héj! Ez nem ér! - háborodott fel. - Kettő egy ellen!
 - Én egyedül vagyok! - Niall tagadta és hátulról fejbe vágott a kezében lévő párnával.
 - Áú! - fogtam meg a fejemet és én is visszaadtam neki.
 Niall-lel egymás püföltük még Louis Zaynt is beállította a játékba úgy ahogy engem az előbb, ugyan ez Liammel is megtörtént.
 - Vedd le a páncélodat, így csaló vagy! - Niall üvöltözött.
 - Nem fogom levenni! - ütögettem tovább.
 - Csaló! Csaló vagy! - üvöltözött.
 - Nem vagyok az! - álltam le egy pillanatra amikor Zayn hátulról fejbe talált egy párnával.
 - Héj! - fordultam meg.
 - Bocs véletlen volt! - ejtette ki a kezéből a párnát és maga elé emelte a kezét. - Louist akartam! - mutatott az említettre.
 - Persze, persze! - ütöttem meg a párnámmal.
 Niall és Zayn kezdett el ütögetni a párnájukkal én meg őket próbáltam. Végül Louis segített nekem, de Liam pedig Niallék mellé állt be.
 - Ááálj! - visítottam fel.
 - Mi van? - kérdezték meg egyszerre.
 - Semmi! - ütögettem tovább őket.
 A párna csata vége pedig az lett, hogy Louisval a földön kötöttünk ki és ennek következtében veszítettünk.
 Istenem a srácok annyira aranyosak! Nem olyan vagyok, mint amikor elmentek és nem voltak itt, olyan vagyok mint előtte. Vidám és őrült! Már nagyon hiányoztak és szerintem sokkal jobb, hogy Harry nincs itt, úgy is csak mindent elrontana.
 Mikor kipihentük magunkat a párna csata után, lementünk vacsorázni a fiúkkal. Az ebédről maradt húslevesből ettünk és Niall-lel még a milánóiból is falatoztunk. Vacsi után én mentem elsőnek fürödni és miután mindenki alvásra kész volt aludni mentünk.

  Másnap reggel mire kinyitottam a szememet már csak én voltam a szobában. Meglepődtem, hiszen korán kelő vagyok. Az órámra néztem ami 9:34-t mutatott. Jézusom, ez nem én vagyok!
 Kikászálódtam az ágyból és lefelé indultam a konyhába. Már a lépcső fordulóban lehetett érezni a finom illatokat és ahogy az utolsó lépcső fokhoz értem már szinte rohantam a konyhába a finomság felé.
 - Jó reggelt! - mosolyogtam rájuk. - Mi lesz a reggeli, mert nagyon jó illata van! - ültem le az asztalhoz.
 - Tojásrántotta. - válaszolta 'szakácsunk' Zayn.
 Amíg készült a reggeli addig a telefonomat kezdtem el nyomkodni. Fölmentem Twittere ahol kaptam egy privát üzenetet. Kíváncsian néztem meg, de amikor láttam, hogy Harry az, idegesen szinte már lehajítottam a telefonomat az asztalra. A fiúk és anyáék kérdőn pillantottak rám.
 - Csak bénázik a telefonom. - magyarázkodtam először anyáéknak. - Semmi csak hülye a telefonom. - majd a srácoknak.
 - Biztos minden rendben? - kérdezte Niall.
 Csak bólogattam és közben a telefont néztem. Miért? Miért ír nekem? Szarjon már le! Ott van neki Taylor, foglalkozzon vele! - gyűltek a gondolatok a fejembe.
 - Mindjárt jövök! - álltam föl az asztaltól amikor már majdnem a sírás határán voltam.
 - Hova mész? Épp kész a reggeli! - Zayn szólt utánam.
 - Csak egy pillanat! - szóltam vissza.


Niall szemszöge

 Olívia felviharzott az emeletre és az ajtó csapódása után, a páncélja koppanását hallottuk. A telefonját
magával vitte, de a srácokkal mind tudtuk mi volt a baja. Harry. Reggel hívott minket, hogy fent van-e már Oli, mert szeretné hallani a hangját, de miután elárultuk a tegnapi reakcióját a Tayloros utazással kapcsolatban, ő sem tartotta igazán jó ötletnek, de azt még említette, hogy Twitteren fog neki írni. Hát lehet, hogy miután letette a telefont egyből megtette.
 Miután a reggelit befejeztük Olívia anyukája egy tálcára helyezte az ő adagját és elénk helyezte. Valamit magyarázni kezdett nekünk és mikor befejezte kíváncsian néztünk Annere.
 - Azt kéri, hogy valamelyikőtök vigye fel neki. - fordított.
 Mindenki rám nézett én pedig szem forgatva megfogtam a tálcát és felfele indultam vele. Az ajtó elé érve a könyökömmel nyomtam le a kilincset, hogy bejussak a szobába. Olívia hirtelen kapta a tekintetét rám és a telefont az éjjeli szekrényére rakva letörölte a könnyeit az arcáról.
 - Felhoztam a reggelidet! - emeltem meg egy kicsit a tálcát.
 - Köszi, de anya meg fog ölni, ha itt eszek! - állt föl az ágyról.
 - De ő küldött föl. - álltam elé.
 Halvány mosoly terült az arcára, majd visszaült az ágyra. Megvártam amíg elhelyezkedik és csak utána raktam az ölébe a tálcát. Leültem mellé és megvártam amíg megeszi reggelijét. Ahogy láttam ízlett neki.
 - Hm, Zayn tud főzni! - tette arrébb a tálcát.
 - Tudom! - nevettem fel.
 Erre csak mosolygott egyet.
 - Köszi, hogy felhoztad. - folytatta a mosolygást.
 - Nincs mit. - legyintettem egyet a kezemmel.
 Elfordította felőlem a tekintetét és hátra döntve a fejét, a plafont kezdte vizsgálni. Nagyon gondolkodhatott valamin, talán Harryn? Talán azon ami reggel történt vele, talán az előző heteken, vagy valami teljesen más jár a fejében? Ki tudja, csak ő. Mellkasa egyenletesen mozgott föl és le, de hirtelen egy nagyobb levegőt vett, mert a telefonja csörögni kezdett. Megijedt, ahogy én is. Oda hajolt az éjjeli szekrényéhez és pont úgy emelte föl a telefont, hogy láttam kihívja. Harry. Ezek szerint nem bírta ki, hogy ne hívja fel. Oli valamit morgott de azt nem értettem, majd elhúzta a letevő gombot. Mikor visszafordult a szekrénytől ideges volt. Szemébe lassan könnyek gyűltek és amikor az első utat tört magának lehajtotta a fejét az ölébe. Két lábát átkulcsolta és mély levegőket véve próbálta lenyugtatni magát. Simogatni kezdtem a hátát, hogy tudja rám
mindig számíthat, hogy mindig itt vagyok neki. Pár perc múlva a srácok is megjelentek, de Oli csak tovább sírt. Rossz volt így látni, borzasztó volt. Louis leült Olívia másik oldalára, míg Liam Louis mellé, Zayn csak az ágy elé ült, pont Olival szembe. Csendben ültünk, csak Oli szipogását hallgattuk. Mindannyian tudtuk, hogy ha beszélni kezdenénk csak rosszabb lenne. Liam elvette a zsepis dobozt a szekrényről és Oli mellé helyezte. Kicsit felemelte a fejét és egy zsepit kihúzva kifújta az orrát, majd egy másikkal a könnyeit törölte le. A faltól
kicsit eldőlve a zsepiket a kukába célozta, mind a kettő bele ment. Mennyit gyakorolhatta? A falhoz vissza dőlve a térdét kezdte kaparni. Egy-egy könny még végig folyt az arcán, de azokkal már nem törődött. Szakadozottan vett egy nagy levegőt, majd szólásra nyitotta a száját.
 - Miért csinálja ezt velem? - remegett a hangja. - Szerintetek miért? Miért hívogat? Miért keress egyáltalán? Ott van neki Taylor, törődjön vele! Most épp nyaralnak, vagy mit csinálnak, foglalkozzon avval, ne pedig velem! Hagyjon már békén hagy élhessem a saját életemet! - fogyott el a levegője, vagy talán nehezére esett kimondani.- Az lenne a legjobb..., ha elfelejtene!

16 megjegyzés:

  1. Istenem..:( Remélem hamar megoldódnak a dolgok Harry és Oli között!♥ Imádtam a részt, siess a következővel!:))
    Puszi: April xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Hát....ki tudja?:D (Persze hogy csak én!:DD) Köszönöm!<3<3<3<3<3:DD Megpróbálom hétvége előtt hozni, de nem hinném, hogy sikerülni fog!
      Rose X

      Törlés
  2. Szia!
    Ez a rész is nagyon tetszett, remélem Harry hamarosan megjeleni Oliéknál. És végre kibékülnek. Siess a következővel! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Köszönöm szépen!:DD<3<3<3<3<3 Hát annyit elárulók, hogy Harry nem fog megjelenni Oliéknál, DE lesz az ő szemszögéből is rész!;)
      Rose X

      Törlés
  3. Imátamm!!! Mint a többit is !!! És a srácok milyen jó barátjai Olinak!! Siess a kövivel!!!!!! Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:DD
      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:DDDDDDDDDDD<3<3<3<3<3<3 Hát igen a srácok nagyon aranyosak Olival:))) Hétvégén fog szerintem érkezni a rész, de ha hamarabb készen lesz akkor egyből kiteszem!;)
      Rose X

      Törlés
  4. Helló, megint én vagyok meglepi nálam :)
    http://whenisawyouifellinlovee.blogspot.ro/2013/09/3dijam-4dijam.html

    VálaszTörlés
  5. Szia :) <3
    Én csak egy pár napja olvasom de nagyon meg tetszett !!!! Kíváncsi vagyok hogy mi lesz a folytatás és ha eljön az alkalom kapsz egy díjat is tőlem :D <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 :) :) :) :) :) :) :) :) U.I.: siess

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!:DD
    Szerintem ezen a héten nem hozok részt, mert tegnap scoli-bulin (fűzős napon) voltam és semmi időm és energiám nem maradt. Ma tanulni fogok, de ha lesz időm folytatom a rész írását!;)
    Niki Tomlinson köszönöm szépen már előre is ha küldesz díjat és annak is örülök, hogy tetszik a történet!:)
    Sajnálom, de akkor jövő héten hosszú résszel érkezek!;)
    Rose X

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Remélem láttad amit tegnap írtam a bevezetőhöz. Engem egy kicsit még mindig zavar hogy csak 14 Oli, lehet hogy te is annyi vagy és ezt úgy írod meg ahogy akarod hogy egyszer veled is megtörténjen és a szomorú részeket azért teszed bele hogy ne legyen tökéletes éa izgalmas legyen a történet. Én is írok blogot de én nekem a főszereplő nem ilyen 'fiatal'. Nagyon tetszik viszont a történet alapja, miszerint egy nem épp tökéletes lány jut ilyen lehetőségekhez hogy találkozzon a One Directionnal, és még azt Harryvel is megélheti, hogy ilyen atanyosan de majdnem együtt vannak. Tetszik még az írásformád/ stílusod. Mint már írtam szerintem túl kicsi Harryhez de nem korba vagy magasságba hanem éretségileg. A szóismétlésekre figyelj még mert minél több kifejezést használsz egy szóra, annál élvezetesebb lesz, tapasztalat ;). Mindent össze vetve jó a történet csak amit írtam azon lehet javítani. Ha elolvastad kisebb regényemet akkor köszönöm és ha betartod hálás vagyok de nem muszály csak ha jónak látod.
    U.i.: Lehet olyat csinálni hogy beállítod hogy például minden szerdán rakja ki a részeket. Szerintem sokkal jobb lenne ha egy kicsivel rövidebb részeket tennél ki de azt majdnem minden nap. Hajrá szurkolok a sztoryhoz!
    Xoxo Kinga ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Juj hát nagyon köszönöm a tanácsaidat, ígérem minél többet megpróbálok betartani! Igen olvastam az előző megjegyzésedet is és válaszoltam is rá!:) Tényleg köszönöm a tanácsokat, főleg hogy önszorgalomból csináltad!:) Annak nagyon örülök, hogy tetszik az írásformám/ stílusom!:) Tudom, hogy rendszerezni kéne egy kicsikét a részek érkezését, de szerintem ez, majd szépen lassan ki fog alakulni. Köszönöm ez még egyszer mindent és örülök, hogy tetszik a történetem!:)
      Rose X

      Törlés