2013. október 15., kedd

28.rész

Hello belló pókháló! Mi a dörgés, spidergés?:D És igen, itt az új rész! De kivételes alkalom! Ezt most csak azért tettem ki, mert az előző résszel 3 hétig késtem és gondoltam, ha már úgy is készen van ez a nyúlfaroknyi részecske meg is osztom veletek! (Na ugye, hogy nem vagyok gonosz?)
Jó olvasást,
Rose X

Harry szemszöge


 A szobában körül nézve újra végig zajlott a fejemben az előző percek. Semelyikünk se beszélt szépen a másikkal, de mégis mind a ketten megérdemeltük azokat a szavakat. Bár a földön fekvő párnák és tárgyak amik épp a kezünk be akadtak, nem érdemelték meg, hogy oda kerüljenek ahol épp helyezkednek, de mind a kettőnknek le kellet vezetni valahogyan a düht.
 Egy párnát megfogva vissza dobtam az ágyra, majd a többivel is hasonlóképpen tettem. A törött tárgyakkal nagyon nem tudtam mit tenni, ezért a recepciót hívtam segítségül. Addig a pár percig amik azok fölértek a lakosztályba Olinak írtam egy sms-t.
 'Beszélnünk kell, kérlek! Harry xx'
 Még mindig reménykedtem benne, hogy reagálni fog levelemre, de legbelül tudtam az igazat, nem fog. A takarító bringád mikor megjelent mosolygós arcukból hirtelen meglepet és ijedt is lett. Csodálkozva néztek rám, majd a földön lévő dolgokra. Nem akartak hinni a szemüknek, pedig én egy kis rendet is raktam jöttük előtt. Mikor már szóhoz is tudtak jutni megkérték, hogy ameddig visszaállítják az eredeti kinézetre a lakosztályt, addig szíveskedjek elhagyni azt.
 A pénztárcámat és a telefonomat fölkapva, a szálloda bárját céloztam meg. Ott egy erősebb italt választva leültem egy szimpatikusabb helyre és a telefonomon kapott sms-t néztem meg. Reménykedtem benne, hogy Olívia az, de hiába minden reménnyel, csak Zayn küldött egy videót nekem, avval a kis szögek részlettel 'Ma ilyen volt'. A videót elindítva rögtön a lány jelent meg a képernyőn. Szívem kicsit összeszorult mikor láttam milyen boldog és nem attól, mert én ott vagyok neki, hanem mert más tette boldoggá és ez fájt. Más részről jó volt tudni, hogy végre vidám és egészséges. Nevetése megmosolyogtatta a szívemet, lelkemet és a mindig piros arcától hiányom lett. Sajnos a videó leállt egy idő után és üresség tátongott bennem. Borzasztóan hiányzott. Most azonnal mellette akartam lenni, de tudtam avval csak mindent tönkre tennék. Nem találtam más utat, egy régi barátot felhíva próbáltam a problémáimat megoldani.

Olívia szemszöge


 Minden hálám a srácoknak, hogy elterelték az összes gondolatomat ami csak róla kavargó a fejemben, de este felé kaptam tőle egy újabb sms-t 'Beszélnünk kell, kérlek! Harry xx'.
 Remélem egyszer fel fogja fogni, hogy már nem érdekel bármit is akar tőlem.
 Este mikor már a srácok elaludtak nekem minden álom kiment a szememből. Csak Harry járt a fejemben. Mi lehet vele, bocsánat velük? Mit csinálhatnak azon a szigeten? Biztos jól érzik magukat, hisz ők a tökéletes pár, de akkor miért írta Harry azt az sms-t? Válaszoljak neki, vagy inkább nem kéne? Tényleg, hány óra van most náluk?
 Negyed óra vacillálás után twitteren írtam Harrynek.
 'Mi lenne olyan fontos?' - mielőtt még elküldtem volna neki akkor is gondolkoztam azon, hogy megtegyem-e, de egy gyengébb pillanatban megnyomtam a gombot.
 'Ez remek! Nem vagyok normális' - gondoltam magamban.
 Amíg magamat szidtam választ is kaptam a kis levelemre.
 'Na véfte civa bsba!' - kerek szemmel néztem a telefonom kis képernyőjét. 'Ez meg mi lehet?' - tettem föl magamban a kérdést. 'Talán részeg? Nem! Tuti, hogy az!' - vitatkoztam magammal. 'Istenem, de fáradt lehetek! Na jó inkább alszok!'.
 A telefonomat lehelyeztem az éjjeli szekrényemre, majd a baloldalamra fordulva álomba merültem.

7 megjegyzés:

  1. Ááááá nagyon de nagyon jó lett!! Kövitt!!!! :) Xx C.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Köszönöm szépen és hétvégén érkezni fog!;)
      Rose X

      Törlés
  2. Imádtam!:$ Gyorsan a folytatást!♥
    April xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hy April!:D
      Köszi!:D Hétvégén lesz friss!;) Amúgy viberen ne írj vissza!<3
      Rose X

      Törlés
    2. Nem értem miről beszélsz:')♥ én mindig visszaírok :$

      Törlés