2013. november 1., péntek

30.rész

Sziasztok!:') Hú ha, megérkezett a 30-dik rész!:DD Számomra szinte hihetetlen, nektek nem? Hát én még mikor elkezdtem a blogolást izgatottan vártam ennek a következményét. Emlékszem mikor az első kritikámra vártam és a barátnőmnek meséltem, hogy mekkora idióta vagyok, így csak el fog menni a kedvem az egésztől, de nem! Sokkal több kedvem lett hozzá mivel csak a blog külsejét húzták le - nem is csodálom -, de az is már régen volt! Sok reményt tápláltak belém és ez azóta se fogyott ki!:D Ja és még valami: 15 rendszeres olvasó!:DDD Köszönöm, köszönöm, köszönöm!<3<3<3 Na jól van véget ért a mese délután, inkább hagylak olvasni benneteket!;)
Rose X


 Teljes koncentrációmat a képernyőnek szenteltem, mivel holtversenyben álltam a mellettem lévő ellenfelemmel. Szinte már mind a ketten vért izzadtunk karjainkból, lábainkból, hogy győzelem ízét érezhessük. Nem volt sok hátra, így minden tőlem telhetőt bele kellet adjak, hogy az ellenfelemet vesztesként láthassam. Én már ismertem a játékok és tudtam, hogy mi fog következni, ez előny is lehetett számomra, de ugyan úgy hátrány is! Már csak pár lépés és...
 A zene véget ért mi pedig a fáradságtól összeesve bámultuk árgus szemekkel a képernyőt. Ahogy a csillagok egyszerre gyűltek mindkettőnknek az összeszámolásnál, úgy nőtt mind kettőnkben az izgalom, vajon kigyőzött? Ahogy láttam, hogy megáll az egyik számláló kerek szemekkel néztem a másikra ami még mindig számolt, de hirtelen megállt és a korona megjelent fölötte, gyorsan megnéztem a szerencsés játékos nevét és mikor megbizonyosodtam róla, hogy az ismerős név szerepel ott, megújult erővel ugrottam föl győzelmi táncot járni.
 - Na ki a király? Olívia! - ráztam a csípőmet jobbra-balra mint valami szerencsétlen és közben a tengelyem körül is forogni kezdtem. - Ez az, én kapom azt a süti! - örvendeztem magamnak.
 Niall fáradtan állt föl a földről, majd szomorúan nézte végig ahogy az utolsó cookies a számban landolt.
 - Hm, de finom! - szórakoztam még vele.
 - Ez nem ér! - szólalt meg.
 - Mi nem ér? - kérdezte Louis tőle.
 - Miért kell itt álljak és nézzem őt ahogy felfalja azt a finomságot, nem így volt megbeszélve! - hozta föl a problémáit.
 - De Niall ezeket a szabályokat pont te hoztad be! Sajnálom, de nem tehetsz arról, hogy nincs tánc tehetséget. - tette a vállára a kezét Zayn.
 - Mi is veszünk ilyet! - morgott egyet az orra alá.
 - Just dance 3! Csak, hogy ne hogy rosszat vegyetek! - mosolyogtam rá és közben reklámként mutogattam a CD dobozát.
 Niall kinyújtotta rám a nyelvét, mint valami sértődött óvodás, de én ezen csak nevetni kezdtem. Hirtelen felcsillantak a szemei és valamit nagyon el kezdett nézni mögöttem. Furcsállva néztem hátra és mikor megbizonyosodtam, hogy nincs semmi érdekes ami mögöttem lenne, visszafordultam, de addigra a szőkeség csikizni kezdett.
 - Ne Niall! - próbáltam a kezeit eltávolítani a hasamról, de valahogy mindig ügyesebb volt nálam. - Srácok segítsetek! - kiabáltam segítségért.
 Mikorra a fiúk ideértek én már a földön fetrengtem és Niall elől próbáltam elgurulni, több-kevesebb sikerrel. A 'segítőim' valamin nagyon elkezdtek nevetni, így csak fölöslegesen jöttek vissza nekem segíteni. Menekülésem közben próbáltam rájuk szólni, hogy ide jövetelük ne legyen fölösleges számomra.
 - Se..segítsetek már! - nyögtem ki nevetés közben.
 - De olyan viccesen nevetsz! - röhögött Zayn.
 Hogy eddig miért nem esett le?! Ezen szinte mindenki nevetni szokott.
 - Basszus Niall mindjárt bepisilek! - még mindig a menekülős technikát választottam. - Ne már! Most komolyan beszéllek! - visítoztam.
 - Persze, persze! - csikizett tovább a bordáimnál.
 - Liam, segítsetek! - próbáltam feléjük kúszni, de Niall mindig visszahúzott.
 A következő visszarántásnál hanyatt fordultam és Niall kezeit próbáltam lefogni, de ez csak egy-két másodpercre sikerül, ebben sosem voltam jó, túl kicsik a kezeim. Mikor ezt a technikát is a 'szemétbe dobtam' a "szemet, szemért" elvet használtam amit itt csak annyit jelentett, hogy visszacsikizem Niallt. Ahogy egyből hozzáértem kezei elhúzódtak és ő is a földön kötött ki. Kihasználva a helyzetet felültem és csikiztem tovább, hol a bordáinál, hol a hasánál, esetleg a '7 fogásnál' ismert technikát is alkalmaztam néha-néha. Niall próbált visszacsikizni, de akkor mindig elhúzódtam egy kicsit tőle, hogy tovább folytassam a tervemet. Amikor már láttam rajta, hogy teljesen kikészült abbahagytam a bosszúhadjáratomat és felállva a földről ott hagytam őt, bementem a konyhába egy kis folyadékért az előbbi visításom miatt kiszáradt torkomnak. Jól esett, mint az elismerés, amit Liamtől kaptam.
 - Látod, nem is kellet a segítségünk! - csapta a vállamra a nagy tenyerét. - Amúgy itt a korzetted, hogy megvédjen. - adta át a műanyagot.
 Elvettem tőle és gyorsan magamra kaptam mielőtt Niall ismét letámadna.
 - Kérsz valamit inni? - kérdeztem tőle miután becsatoltam a fűzőmet.
 - Igen, azt megköszönném. - bólintott egyet és én már fordultam is meg a szekrény felé ahonnan egy szimpatikus poharat leemelve töltöttem neki a kívánt szörpiből. Egy levegő vétellel eltüntette az egészet és az asztalra téve a poharat, újra egymás tekintetét fürkésztük.
 - Szerinted most mennyire sértettem meg Niall egoját? - törtem meg a kis csendet.
 - Túl fogja élni, hidd el! - tette két kezét a vállaimra.
Kicsit felnevettem, de utána mentünk is vissza a tömbiek társaságát keresve. A nappaliban leltünk közéjük és mikor helyet foglaltam Niall mellett éreztem szúrós tekintetét magamon. Sunyin oda fordítottam a fejemet és pár másodperc után egyszerre nevettük el magunkat a másik arc kifejezésén. A srácok csak értetlenül néztek ránk, de mi magyarázat nélkül csak tovább folytattuk a vihorászást. A nevetésünkre a testvérem is megjelent és a maradék fél órát kihasználva beszélgettünk amiről csak tudtunk.
 Az a bizonyos fél óra hamar elszállt és a fiúktól szomorú búcsút véve integettünk az elhaladó taxinak, amiben az a négy csodálatos fiú indult haza.

14 megjegyzés:

  1. Uhh nagyon jóóó!!!! :) Kövit!!! Xx C.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Köszönöm, hamarosan érkezik!:))
      Rose X

      Törlés
  2. Drága Rose!♥
    Egyszerűen imádtam a részt, - és mint hallottad - rengeteget nevettem rajta.:') Nagyon várom már a következőt!:$
    A 30-as számhoz pedig szeretnék gratulálni, remélem még a sokszorosára fog bővülni!:D
    April♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves April!<3
      Először is, te vagy a szerencsés, mivel ez a kis kommented a 169. a blogon, amihez csak gratulálni tudok! Aztán nagyon köszönöm amit írtál és igen hallottam ahogy itt nevetgélsz mellettem (nem vagyok süket!;)) Siettek a következő résszel ahogy tudok és ahhoz is gratulálnék, hogy ilyen hosszú kommentet sikerült összehoznod!:'D Én is reménykedek, hogy minél hosszabb legyen a történet!;)
      Szeretettel fogalmazta neked,
      Rose X

      Törlés
    2. I believe I can fly. I believe I can touch the sky*-*

      Törlés
  3. Jo lett ügyi vagy... Már két perccel a "megjelenés" előtt elkezdtem olvasni de csak most tudtam komizni... siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Köszönöm szépen!:3 Semmi baj az a lényeg, hogy írtál és tetszik neked!:))) Hamarosan érkezni fog!;)
      Rose X

      Törlés
  4. Szia,imádom a blogodat! (:
    Várom a következő részt,siess!!
    Adri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Nagyon köszönöm és siettek vele!;)
      Rose X

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Szia!:)
      Köszönöm, siettek vele ahogy tudok!;)
      Rose X

      Törlés
  6. Imádoooom :DDD Ezért egy díjjal is megajándékozlak^^
    ----> http://perverzzdirectioner.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kata!!:DD
      Jaj, túlozni nem kell! Hozzád képest semmi nem vagyok, te sokkal-sokkal jobb vagy, de azért nagyon köszönök mindent!!!<3<3 Szerintem hamarosan - ha lesz időm - kiteszem a díjat is!;)
      Rose X

      Törlés